forslag til GF

Alm. snak
Bondemand

forslag til GF

Indlægaf Bondemand » 3. okt 2008, 15:47

Jeg vil gerne lige vide hvordan ved man om formanden har modtaget alle de kloge forslag til GF som bliver ham stillet. Man sender et forslag herinde til formanden, men får ingen kvitering/tilbagemelding om modtagelse af mail. tænk at komme til GF velviden at jeg/du har stillet talrige af knippel forslag men ingen har modtaget demØV.
Hilsen Bondemand

vette411-869

Re: forslag til GF

Indlægaf vette411-869 » 3. okt 2008, 22:30

Do skal trykke på send når du har skrevet dit brev inden du lukker din computer ned  Go weekend 

(udmeldt) ClausX

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 4. okt 2008, 02:37

Til beroligelse af Bondemanden kan jeg oplyse at dine to forslag (indtil nu....) ER modtaget. Det første kl. 09:05 d. 2. oktober og det andet kl. 13:30 d. 3. oktober.

MEN, hav lidt tålmodighed. Jeg er desværre ikke i en sådan situation, at jeg kan være på nettet 24/7 for at holde øje med min mail-indbakke...............

Jeg vil hver weekend lægge alle indkomne forslag op på hjemmesiden, efterhånden som de indløber. 

Vettehilsen

Claus

(udmeldt) ClausX

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 5. okt 2008, 04:30

Så har jeg lagt de indtil nu indkomne forslag til Generalforsamlingen op under Invitationen til GF på Træfkalenderen. Jeg vil som lovet opdatere listen løbende.

Hvis man ønsker at åbne en diskussion vedrørende de fremsatte forslag, er det lukkede forum et godt sted at gøre det.

Jeg har også gjort plads til at navngive de opstillede kandidater til bestyrelsesvalget! Som I kan se mangler der fortsat en hel del navne her! Er dit navn et af dem?

Vettehilsen

Claus

(udmeldt) ClausX

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 5. okt 2008, 17:13

Så fik vi et par nye navne på opstillingslisten til bestyrelsesvalget - se under GF i træfkalenderen :-)
Der er plads til flere............
Vettehilsen
Claus

Tilbage til "Generelt forum"