Dette indlæg er ikke lavet for at genere dig eller andre her i klubben, det er ikke tilsigtet hvis du/i føler jer stødt over indholdet eller mangel på samme. Det er lavet fordi jeg er en BILENTUSIAST, der ønsker at dele noget med ligesindede, hvilket jeg har mange af her i klubben.
Nok om det, så her er hvad jeg har på hjertet.
Jeg synes det er utroligt hvad man kan finde rundt omkring.
Jeg har lige købt denne 1972 Buick Electra 455 Cui, sælger er en 97 årig kvinde, der har haft bilen fra ny, den har kørt 23.000 miles, og har fuld service historik fra den lokale Buick forhandler, den er købt med alle optioner og fremstår nøjagtigt som den dag i maj 72 hvor den blev leveret, originallakken skinner stadig så man kan spejle sig i den.
Selvom jeg har haft tusindvis af biler bliver jeg stadig lige overvældet og imponeret når jeg ser en så fin 36 årig
Da det jo altid bedst kan betale sig at fylde en container havde samme carbroker også støvet disse klenodier op
1972 Mercedes 450 SL også en ejers og kun kørt 50.000 miles, også fuld service historik fra den lokale mercedes forhandler og i absolut topstand (jeg blev sgu noget imponeret)
Og så havde han også lige dette missil til at få fyldt helt op
1973 Chevrolet Camaro Med en helt ny 468 Cui Bigblock
Det bliver en laaaaaaaaaaaaaang vinter.
Lasse Grebart