Hej alle.
Som I kan se, er vetteshoppen lukket. Jeg har et forslag til GF:
Udlicitere vetteshoppen til et firma/person.
På den måde tror jeg, at vi kunne få et meget større udvalg af Corvette-ting.
Det skal selvfølgelig kun være ting, der er Corvette relateret reklameartikler (handelsvare).
Altså IKKE reservedele osv. Aftalen med firmaet kunne evt lyde på, at en procentdel af omsætningen går tilbage til Klub Corvette Danmark i form af et sponsorat. Jeg mener, at Corvetteshoppen er et super stort erhverv at have hængende på et frivilligt medlem. Vi er trods alt ca 800 medlemmer.
Dette er bare en idè og det kan sikkert skrives på andre måder.
Brian
Vette-shoppen
-
Re: Vette-shoppen
Det var da en rigtig god ide.
Vetteshoppen var et sørgeligt syn på Djursland.
Noget i retning af 2 Slags T-shirts og 4 nøgleringe var udvalget.
Det kan helt sikkert gøres bedre på den måde du foreslår.
Hilsen
Flemming.
Vetteshoppen var et sørgeligt syn på Djursland.
Noget i retning af 2 Slags T-shirts og 4 nøgleringe var udvalget.
Det kan helt sikkert gøres bedre på den måde du foreslår.
Hilsen
Flemming.

re:Vette-shoppen
Hej. Jeg kan godt tænkes at være med til et eller andet der har med Corvette Shop at gøre. Men man skal være klar over at det er nogle ting man må tage hensyn til. Copyright er det Chevrolet der ejer. Og det KOSTER at købe licens på effekter...
Nu ved jeg ikke om CCD har betalt for at bruge navnet, men bare til eftertanke.
Jeg har selv arbejdet med markedsføring i mange år, og ved at det bliver hurtigt til mange penge når man gør tingene på den rigtige måde. Udgifter til licens er noget det koster!
Men kontakter i branchen har jeg mange af, så bare sig til så skal jeg sagtens komme op med mange sjove ting.
/Svein
Nu ved jeg ikke om CCD har betalt for at bruge navnet, men bare til eftertanke.
Jeg har selv arbejdet med markedsføring i mange år, og ved at det bliver hurtigt til mange penge når man gør tingene på den rigtige måde. Udgifter til licens er noget det koster!
Men kontakter i branchen har jeg mange af, så bare sig til så skal jeg sagtens komme op med mange sjove ting.
/Svein
-
Re: re:Vette-shoppen
Hej
Når man køber Corvetteting hos et andet firma til vidersalg, er det det andet firma der betaler for Copyright.
Så vetteshoppen skal ikke betale, medmindre det er ting som de selv laver med logo.
Henrik
Når man køber Corvetteting hos et andet firma til vidersalg, er det det andet firma der betaler for Copyright.
Så vetteshoppen skal ikke betale, medmindre det er ting som de selv laver med logo.
Henrik
re:Vette-shoppen
Det er rigtigt. En anden ting er at CCD logoen ejer vi selv...
Men det er ingen i Chevrolet der går bananas om du trykker bildet eller en tegning av en Corvette.
Så vi kan sagtens holde os indenfor lovens grænser.
/Svein
Men det er ingen i Chevrolet der går bananas om du trykker bildet eller en tegning av en Corvette.
Så vi kan sagtens holde os indenfor lovens grænser.

/Svein