First time lucky
First time lucky
Stort tillykke til Brian som idag fik sin smallblock Corvette ned at køre 11,5 sek på 402 meter til DHB på Vandel, og der er potentiale for at komme længere ned !
Re: First time lucky
Shiiit, så rykker det, flot flot
tilykke Brian!!!
tilykke Brian!!!
Jamen, jamen, det var ikke gået uden David`s hjælp.
Dà David ringede og hørte at der var så meget gummi på banen at jeg lavede hjulspin de første 200m på mine m-s reguldæk sagde han' fuck det jeg kommer'. David tog en kammerat og gadeslicks under armen og kørte over til mig. De skulle komme kl. 10.00 så vi kunne nå det inden kørslen kl 11.00, men der var KÆMPE kø. De parkerede bilen og trillede dækkene hen af vejen og vi kørte dem i møde. Så kom der ellers fart over drengen. Fra 12.9 sek ned til 11.5 sek Jeg vil gerne sige tusinde tak til de 2 drenge, det var kanon.
Brian
P.S. Mine dæk var iøvrigt godkendt til 165 km/t og min fart var 193 km/t v. 12.9 sek
Dà David ringede og hørte at der var så meget gummi på banen at jeg lavede hjulspin de første 200m på mine m-s reguldæk sagde han' fuck det jeg kommer'. David tog en kammerat og gadeslicks under armen og kørte over til mig. De skulle komme kl. 10.00 så vi kunne nå det inden kørslen kl 11.00, men der var KÆMPE kø. De parkerede bilen og trillede dækkene hen af vejen og vi kørte dem i møde. Så kom der ellers fart over drengen. Fra 12.9 sek ned til 11.5 sek Jeg vil gerne sige tusinde tak til de 2 drenge, det var kanon.
Brian
P.S. Mine dæk var iøvrigt godkendt til 165 km/t og min fart var 193 km/t v. 12.9 sek
Ja bestemt også stort tillykke herfra, hvad er der af setup på smallblocken og gearkassen/gearingen for at køre de tider ?
Her er corvettens burnout
http://redline.mobia.net/video/DHB2004-semi/DHB2004-semi-Transam-vs-Corvette-402m.AVI
Brian
-
Osse tillykke. De er godt nok hurtige de 2 Trans Am! 10,9 sek.!