Bestyrelsen?????

Alm. snak
LasseG436

Bestyrelsen?????

Indlægaf LasseG436 » 26. aug 2008, 22:08

Jeg synes at det måske var på sin plads at den tilbageværende bestyrelse, og/eller en af de 3 aftrådte bestyrelses medlemmer giver en forklaring på hvad der sker.

Lasse

merc

Re: Bestyrelsen?????

Indlægaf merc » 27. aug 2008, 00:50

Kære Lasse,

Det er ikke med min gode vilje, at jeg svarer denne post, da det ikke er specielt godt for vores klub.

For ca 4 dage siden foreslog et andet ccd medlem (han må selv melde sig, hvis han vil skrive et par ord) og jeg at afholde efterårsmønstring øst.. 20/9-08
Da der ikke havde været de store udgifter til viking-run, mente vi, at det var på tide at lave et super træf på sjælland.
Vi havde fået lokaler med lysanlæg, fadølsanlæg og alt i service til 100 pers og plads til alle vores biler, stillet rådighed for 0 kr.
Programmet lød på kl 9.00  bruch derefter motorjustering og dyno test  ca 4 til 5 timer. Derefter køre en tur til nærliggende
slot og tilbage igen.
Derefter afsluttende middag og 60èr fest til den lyse morgen.
Til normal efterårsmønstring er der 100 kr pr pers i tilskud fra klubben, så jeg havde bedt om ca 10000 Kr ekstra.

Jeg mente ikke at det ville blive et problem da vi til vest havde givet ca 16000 til tasker og 6000 til en bus og et par 
tusinde til en vagt, som jeg naturligvis selv stemte ja til, da vi på GF år 2007 fik mandat til at bruge lidt af vores 
kassebeholdning.

Unden at vide det 100 procent mener jeg at der er ca 200 K i kassen, så de ekstra penge, burde ikke være noget problem.

Det kom til en afstemning, da der ikke var enighed om at yde det ekstra tilskud ??? Som jeg naturligvis ikke kunne
forstå???? Nå men, nok om det, til afstemningen sagde 4 ja, 2 ja til det halve, 1 kun ja til 100 Kr pr pers og 1 sagde at
det kunne han ikke gå med til.

Så vores formand bestemte at der kun kunne blive flertal for det halve ????? Det er ikke demokrati for mig så jeg skrev til
formanden at jeg ikke kunne stå inde for det mandat som jeg fik på GF 2007.

Derfor trak jeg mig fra bestyrelsen.

Jeg ønsker ikke at, dette skal blive et super debat på denne side. Jeg har allerede brugt alt for lang tid på at forsøge på at
arrangere dette, så gem det til GF.

Mvh Brian Petersen

(udmeldt) ClausX

Re: Bestyrelsen?????

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 27. aug 2008, 00:55

Dette er til alle CCD?s medlemmer og ikke kun til Lasse:

Jeg har allerede i ?Nyhederne? her på hjemmesiden indikeret årsagerne til at de tre tidligere bestyrelsesmedlemmer, Benny, Brian og Karsten har trådt tilbage. Benny af personlige årsager; Brian og Karsten da de følte, at de ikke længere kunne bestride deres mandat i den nuværende bestyrelse.

Jeg kan og vil ikke tale for de tre, som har valgt at trække sig. Det er de velkomne til at gøre selv. Men jeg mener, at Generalforsamlingen er det bedste sted at gå i dybden med de problemer, der ligger til grund for den nuværende polemik.  Hjemmesidens forum er åbent for alle og jeg synes ikke det er godt for klubben udadtil, at dens interne problemer luftes i fuld offentlighed. Det har vi haft alt for meget af i det forløbne år! Den nuværende situation angår primært de implicerede og derefter medlemmerne, som naturligvis har krav på indsigt. I mine øjne er dette forum ikke det rigtige sted at informere og dette indlæg bliver både det første og sidste i denne sag fra min side.

Alle, som ønsker nærmere besked før generalforsamlingen, er velkomne at ringe direkte til mig eller et hvilket som helst andet bestyrelsesmedlem eller til de tre, som har valgt at gå, for at høre de forskellige versioner af sagen. Jeg tager mig gerne tid hertil, uagtet der er også er andre opgaver at løse her i klubben.

Tilbage til "Generelt forum"