RØDE BOMBE

Alm. snak
Allan#271

RØDE BOMBE

Indlægaf Allan#271 » 25. maj 2004, 22:50

Nu kan du sgu ikke gemme dig mere ROMMEL . Kommer den røde bombe på gaden iår og gør asfalten varm ? Personligt så jeg gerne dig , og den der gaaaamle sorte vette fra Roskilde egnen på 1/4 mil. Den burde der ikke være nogle ben i at æde . Ejeren siger at den er blevet lettere med alu køleren , men mellem os så glemmer han sgu vægten på sig selv :-))) . Kommer du og bomben på Roskilde havn søndag d. 6 juni ?

/Allan

david

Re: RØDE BOMBE

Indlægaf david » 26. maj 2004, 20:59

Anytime Allan :-)

ROMMEL

Re: RØDE BOMBE

Indlægaf ROMMEL » 18. jun 2004, 02:28

Gemme mig ????????? Bomben stillede op til turtle-Ball i maj og ryddede pokalbordet

igen som den gjorde det i 2002. Hvor var du/i.Hvis der nogen der vil prøve kræfter så er der åbnet

en fed 201 meter bane i malmö. det kunne være at der kunne arrangeres en samlet tur derover. Meeeennn Allan du ved jo godt at alle de rigtige hurtige biler altid står i garagen og så er der altid et problem der lige er dukket op den dag hvor 'sandhederne' skal bevises. Nå men den virker nu for tiden, men jeg får ikke kørt så meget som jeg gerne ville, men jeg regner helt bestemt med at bomben er at finde på Viking Run i Roskilde. ssssssssseeeee you out there. ROMMEL

Tilbage til "Generelt forum"