DAVID, svar ønskes

Alm. snak
LasseG436

DAVID, svar ønskes

Indlægaf LasseG436 » 15. aug 2008, 16:24

Jeg synes du kryber udenom den kritik du har fået af deltagerne på vikingrun 08, og vælger at lade både spørgsmål og kritik stå ubesvaret hen. Som arrangør af dette, samt din funktion som bestyrelsesmedlem og næstformand, mener jeg at du bør føle dig forpligtet til at komme med et svar, istedet for at indtage en arrogant holdning og ignorere medlemmernes ønske om en forklaring.

Flere medlemmer har tilbudt at hjælpe til med at arrangere VK 08, heriblandt Henrik Berg med en masse kreative foreslag, samt undertegnede. Jeg har både her på forum og på GF tilbudt både min hjælp og økonomiske støtte, alligevel vælger du at ignorere alle disse udstrakte arme. Horfor?

Du er også blevet spurgt hvad de midler CCD og sponsorer har stillet til rådighed er brugt til, dette har du heller ikke svaret på. Jeg synes det er trist her på forum at læse, at en glad giver aldrig igen vil støtte et arrangement. Dette spørgsmål har du heller ikke svaret på.

Fortæl mig også lige hvad forskellen er på om Aabybro Dækcenter, eller Grebart biler holder åbent hus, for der er åbentbart en forskel.

Svar ønskes på ovenstående, hvis ikke fra david så fra øvrig bestyrelse.

Jeg var en af dem der stemte på dig til GF, dette har jeg dog mere end en gang fortrudt. Jeg håber at du trækker dig fra bestyrelsen, da jeg mener at du gør mere skade end gavn her i klubben.

Lasse Grebart

Lars #510

re:DAVID, svar ønskes

Indlægaf Lars #510 » 15. aug 2008, 16:42

Jeg er helt enig Lasse.

Jeg forstår ikke hvorfor du mener at du IKKE skylder en forklaring til alle de spørgsmål der er blevet stillet.

Hvis du virkelig mener det er uberettiget kritik der er rettet, så stå frem og forklar. Så vi menige i pøblen kan forstå.

Det må da være i alles interesse at få dette ud af verden.

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 15. aug 2008, 17:00

Jeg skal ikke blande mig i ovenstående diskussion. Men burde en tråd som denne ikke holdes i et ikke-offentligt fora?

david

Re: re:DAVID, svar ønskes

Indlægaf david » 15. aug 2008, 17:55

Hej Lasse,

Jeg synes egentlig at der er blevet svaret meget godt bla af Allan med henvisning til mustangklubbens hjemmeside, men jeg vil som en af de 3 arrangørerer af vores stand på Viking Run 2008 gerne forklare de nærmere omstændigheder så udførligt så muligt.

Vi ved godt at der på generalforsamlingen var enighed om at der skulle bruges flere penge på Viking Run og gøre ligesom mustangklubben havde gjort året før, men dette var desværre ikke muligt med de regler som var udstukket fra arrangørerenes side, disse regler blev endvidere pointeret ved tildeling af vores stand. Så vi må konstatere at Viking Run er et amerikanerbiltræf med focus på centrale aktviviteter som bedømmelser, bespisning, musik mv. og at det kun er muligt at udstille vores biler med de rammer som vi laver (flag mv). Der er ingen tvivl om at det kunne være superhyggeligt med et arrangement hvor vi kunne gøre brug af alle vores sponsorer med fest, telte, fadølsanlæg mv.

Med venlig hilsen

David

Claes

Indlægaf Claes » 21. aug 2008, 07:26

Roald, Jo.

Jeg bliver sgu snart træt af dette 'gabestoksfænomen'. Sjov tendens.

Hold det dog væk fra forum. Jeg har kommenteret det i tidligere 'opgør' mellem samme parter. Det begynder at blive trættende.

cjh-904

Indlægaf cjh-904 » 21. aug 2008, 13:32

Den går ikke, webmaster censur !!!!! det er der da ingen der ønsker, en åben diskution skal der være pladst til, også på Corvette siden.

Claus

Bankmand

Indlægaf Bankmand » 21. aug 2008, 14:04

Enig Claus... OG tak til David for en udførlig forklaring... Det er jo desværre den vej det går når træff/tingene vokser og bliver for kommersielle :-(

Claes

Indlægaf Claes » 21. aug 2008, 20:04

Selvfølgelig skal der være plads til diskussioner på vores forum. Men denne tråd skulle efter min mening have været sendt som en mail til David direkte. Det andet er meget dumt, og virker usmart på alle måder.

Så sort og hvidt kan det ikke stilles op pga. Der er nuancer. Men denne tråd, og tråde af den karakter, hører ikke hjemme på vores kommercielle ansigt udadtil.

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 21. aug 2008, 21:46

De spørgsmål Lasse stiller har jo været bragt før af flere andre, men i en mere løsrevet form. Se debatten for ca. en uge siden.

Der er vel ikke noget forkert i at Lasse opsummerer spørgsmålene her, og får ét samlet svar?

Jeg syntes stadig ikke at ALT er forklaret fuldstændigt, men sætter min lid til at bestyrelsen selv borer i hvad den måtte mene skal belyses yderligere.

Forslaget om cencur bryder jeg mig ikke om.

C3 

david

Indlægaf david » 22. aug 2008, 00:20

hej Jan,

Jeg synes jeg har belyst de aspekter omkring Viking-Run som der er blevet spurgt om, men jeg kan forstå at du stadig mener der er ting som bør belyses. Har du mulighed for her på forum at forklare nærmere hvad du mener ikke er blevet belyst ville det være rigtigt godt?? Jeg vil så forsøge at svare så godt og udførligt så muligt på dine spørgsmål/uafklarede punkter.

Mvh David

Tilbage til "Generelt forum"