Indlægaf david » 11. aug 2008, 15:35
Hej Jens,
Tja nu er jeg både webmaster og med-arrangør af viking, jeg var også engang redaktør på bladet, skribent til bladet, formand og stifter af klubben, medlem af bestyrelsen mv., hvis der kommer kritik af klubben kan jeg jo vælge at kigge den anden vej og sige, det er ikke mig, men jeg vælger hvis kritikken er saglig og konstruktiv at tage tyren ved hornene og svare. Men...
Min klare holdning er at kritik og specielt offentlig kritik lægger gift ud for det frivillige arbejde, hvorfor skal vi altid have disse lange tråde med kritik af dette og hint på vores offentlig tilgængelige hjemmeside?, vi er jo samlet om Corvetten, planetens fedeste bil, hvorfor bruge energi på at kritisere alting sønder og sammen. Hvad er formålet ?.
Vi har jo senest set at smallblock.dk generelle forum er blevet lukket ned fordi folk ikke kunne styre sig, der skal jo ikke så meget negativitet og brok til førend tingene smuldrer og det ville være synd og skam, som jeg synes det er med smallblock.dk's generelle forum. Vi har også set hvordan tidligere frivillige, redaktører, vetteshop bestyrere, webmastre, formænd og bestyrelsesmedlemmer har kastet håndklædet i ringen og givet op overfor denne evigt kværnene strøm af kritik, kritik og atter kritik.
Derfor istedet for at hænge vasketøjet til tørre: tag telefonen og stil spørgsmålene og få svarene, tag til generalforsamlingen, stil et eller flere skriftlige forslag til generalforsamlingen, stil op til bestyrelsen eller meld dig som frivillig og deltag i arbejdet hvis energien og tiden er til det, det vil give klubben den medvind som den behøver for at blive endnu bedre i fremtiden.
Vi mangler pt. arrangører til efterårsmønstring og hvis nogen har gode ideer til vinterarrangementer ville det være kanon.