sikkerhed

Alm. snak
Bondemand

sikkerhed

Indlægaf Bondemand » 11. aug 2008, 12:45

Hej webmaster

Jeg mindes at der engang var snak om at ikke alle skulle kunne læse bestemte ting uden at være logget på. Derfor undre det mig at alle ved at klikke på bestyrelses referat i Per´s indlæg kan gå ind og læse dette, var det ikke meningen at det kun skulle være for medlemmer???

Hilsen
Bondemand

david

Re: sikkerhed

Indlægaf david » 11. aug 2008, 13:03

hej jens,

Der er ikke lavet om i funktionaliteten mht. dette i min webmaster-tid, men det er da en diskussion bestyrelsen kan tage ved næste bestyrelsesmøde, om referater skal kunne læses af alle. Det nye forum giver denne mulighed med et enkelt klik :-)

Stiller du op til bestyrelsen til efteråret? du har mange meninger om hvordan tingene kunne gøres, det er netop de energier vi gerne vil have med i bestyrelsesarbejdet og som er vigtige for klubbens fremtidige virke ?

Bondemand

Indlægaf Bondemand » 11. aug 2008, 13:10

Hej David

Det sjove ved dig er at du altid tror/mener det er et angreb på din person hver gang nogle af os';brokhoveder'; skriver på forum, jeg blev bare opmærksom på at vil du læse de gamle referater skulle du logges på med det skulle du ikke i det indlæg Per har smidt på forum. Jeg troede ikke det var læsestof for ikke medlemmer???

Hilsen
Bondemand

C4Vette

Indlægaf C4Vette » 11. aug 2008, 13:26

Hej Jens.
Jeg kan ikke læse Per's indlæg - heller ikke når jeg er logget på.

og til David;
kunne der ikke være en linie i toppen af siden så man kan se om man er logget på: Eks. ';Du er logget på som XXX';
(en lille ekstra bøn: ...jeg mener at kunne huske et medlem bad om at få ændret på forum når man vil besvare et indlæg, at man så kommer direkte tilbage til svaret og ikke bare til forsiden når man har logget ind.........
eller måske endnu bedre at man SKAL logge på for at komme til at læse forum - på den måde kommer andre udenforstående heller ikke til at læse alle vores små uenigheder her på forum    )

david

Indlægaf david » 11. aug 2008, 15:35

Hej Jens,

Tja nu er jeg både webmaster og med-arrangør af viking, jeg var også engang redaktør på bladet, skribent til bladet, formand og stifter af klubben, medlem af bestyrelsen mv., hvis der kommer kritik af klubben kan jeg jo vælge at kigge den anden vej og sige, det er ikke mig, men jeg vælger hvis kritikken er saglig og konstruktiv at tage tyren ved hornene og svare. Men...

Min klare holdning er at kritik og specielt offentlig kritik lægger gift ud for det frivillige arbejde, hvorfor skal vi altid have disse lange tråde med kritik af dette og hint på vores offentlig tilgængelige hjemmeside?, vi er jo samlet om Corvetten, planetens fedeste bil, hvorfor bruge energi på at kritisere alting sønder og sammen. Hvad er formålet  ?. 

Vi har jo senest set at smallblock.dk generelle forum er blevet lukket ned fordi folk ikke kunne styre sig, der skal jo ikke så meget negativitet og brok til førend tingene smuldrer og det ville være synd og skam, som jeg synes det er med smallblock.dk's generelle forum. Vi har også set hvordan tidligere frivillige, redaktører, vetteshop bestyrere, webmastre, formænd og bestyrelsesmedlemmer har kastet håndklædet i ringen og givet op overfor denne evigt kværnene strøm af kritik, kritik og atter kritik. 

Derfor istedet for at hænge vasketøjet til tørre:  tag telefonen og stil spørgsmålene og få svarene, tag til generalforsamlingen, stil et eller flere skriftlige forslag til generalforsamlingen, stil op til bestyrelsen eller meld dig som frivillig og deltag i arbejdet hvis energien og tiden er til det, det vil give klubben den medvind som den behøver for at blive endnu bedre i fremtiden.

Vi mangler  pt. arrangører til efterårsmønstring og hvis nogen har gode ideer til vinterarrangementer ville det være kanon.

Bondemand

Indlægaf Bondemand » 11. aug 2008, 15:51

Hej David

Nu har dette ikke på noget tidspunkt været et kritisk indlæg, bolt et spørsmål om alle ikke medlemmer skulle kunne læse referat fra bestyrelsen, Per har erkendt at det er en fejl men kan åbenbart ikke rette det.
At du tager sådan på vej over et relevant spørsmål fatter jeg ikke, du må jo føle dig særlig ramt/jaget.

Hilsen
Jens

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 11. aug 2008, 15:56

Tja nu er jeg både webmaster og med-arrangør af viking, jeg var også engang redaktør på bladet, skribent til bladet, formand og stifter af klubben, medlem af bestyrelsen mv., hvis der kommer kritik af klubben kan jeg jo vælge at kigge den anden vej og sige, det er ikke mig, men jeg vælger hvis kritikken er saglig og konstruktiv at tage tyren ved hornene og svare. Men...

Tjaa, måske du har taget munden for fuld.

Min klare holdning er at kritik og specielt offentlig kritik lægger gift ud for det frivillige arbejde, hvorfor skal vi altid have disse lange tråde med kritik af dette og hint på vores offentlig tilgængelige hjemmeside?, vi er jo samlet om Corvetten, planetens fedeste bil, hvorfor bruge energi på at kritisere alting sønder og sammen. Hvad er formålet  ?

Jeg mener ikke at vores forum bør være offentligt tilgængeligt.

Vi har jo senest set at smallblock.dk generelle forum er blevet lukket ned fordi folk ikke kunne styre sig, der skal jo ikke så meget negativitet og brok til førend tingene smuldrer og det ville være synd og skam, som jeg synes det er med smallblock.dk';s generelle forum. Vi har også set hvordan tidligere frivillige, redaktører, vetteshop bestyrere, webmastre, formænd og bestyrelsesmedlemmer har kastet håndklædet i ringen og givet op overfor denne evigt kværnene strøm af kritik, kritik og atter kritik. 

smallblock.dk ejes af én person, der kan gøre lige hvad det passer ham uden at behøve at stå til regnskab herfor, det kan derfor ikke sammenlignes med CCDs forum der styres på demokratisk vis.

Lasse

cjh-904

Indlægaf cjh-904 » 11. aug 2008, 16:19

Kære David

Det lyder ikke nemt at være dig, men måske skulle du forklare hvad der gik galt til Viking run og hvad pengene er brugt til, i stedet for at tale uden om, hvis der nu var en fornuftig forklaring var det måske lidt lettere at forstå.

Claus Juul

usa1#137-841

Indlægaf usa1#137-841 » 11. aug 2008, 16:38

Hvem siger de er brugt 
De er vel stadig i klubkassen.

Flemming.

Tilbage til "Generelt forum"