Nordisk Corvette Træf

Alm. snak
454

Nordisk Corvette Træf

Indlægaf 454 » 10. aug 2008, 13:30

I forbindelse med Nordisk Corvette Træf går jeg udifra at bestyrelsen i CCD har set på potentialet i salg af ';souvenirs';....

Det ser ud til at vi får en fin deltagelse med mange vette ejere og tilsvarende muligheder for at komme penge i club kassen.

Jeg ved ikke om det kun er artikler fra CCD som til salg ved nordisk, siden jeg aldrig har været ved et corvette træf endnu. Men det bliver forhåbentlig mit første træf den 22.august, og derfor er jeg bare en smule nyskerrig.

Som den gamle motorcyklist jeg er, kender jeg til mulighederne for en pen indtægt ved en sådan stor begivenhed. Min gamle mc club i Norge blev rigtig rig på salg af souvenirs fra træf gennom årene.

Jeg håber at vi får et super Nordisk Corvette Træf.

Gæst

Re: Nordisk Corvette Træf

Indlægaf Gæst » 10. aug 2008, 14:41

Vette Shoppen har jeg med til Trustrup, så tag blot penge med der er lidt hvert.  der er også 50 stk. CCD sporttasker med køle-rum og skomagasin, de er flotte og hvis i vil være sikker på at få en så bestild den nu hos mig pris 198,-kr. 
Foto kan mailes.  per.pedersen@ecolab.com   mvh.  Per.

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 10. aug 2008, 15:47

Hej Per.

Du må gerne skrive mig på listen til en sportstaske ! 

Hvis du tager vetteshoppen med til Lundø Classic, vil jeg også gerne sørge for, at den kommer op på træfpladsen !? 

/Thomas..

Ps. Endnu engang tak for hjælpen i fredags, den ser rigtig godt ud nu og den kører også godt, ingen mislyde overhovedet - Vejret har desværre ikke været der til en testtur, men det ser fornuftigt ud..

Gæst

Indlægaf Gæst » 10. aug 2008, 16:09

Hej Thomas.
så er der lagt en taske fra til dig også,  så er der 32 stk. tilbage.
ja Vetteshoppen kommer med til Lundø.
den var ikke helt dum den sorte C3 du fik hjem i fredags.
mvh. Per.

Gæst

Indlægaf Gæst » 15. aug 2008, 10:09

Hej Ulrik  

Kanon radio-spots du har fået på til Nordisk træf / summer Cruise i Trustrup,  så hvis ikke det ½  af Århus og hele Djursland kommer og ?kikker? på Corvetter lørdag d. 23 august så er det ikke dig der har glemt at lave reklame for træffet.

PS.  Er det en 25.000,-kr reklame eller mere du har betalt for sådan et Radio-spots.  SUPER. Du gør sku` noget for CCD. og Corvetter.

Vi ses til et kæmpe træf i Trustrup.

mvh.
Per.

postmand-728

Indlægaf postmand-728 » 15. aug 2008, 10:30

Hej Per

Jeg må også hellere lige få mig sådan en sportstaske, så den må du gerne tage med til Trustrup, så finder jeg nogle kontanter og tager med.

vi ses i Trustrup.

MVH
POSTMAND

(udmeldt) Pulle

Indlægaf (udmeldt) Pulle » 15. aug 2008, 10:48

Hej Per Sæbemand

Jeg må også hellere have sådan en sportstaske....
Tager penge med til Trustrup

Mvh Poul

454

Indlægaf 454 » 15. aug 2008, 11:14

Jeg må heller be om at få 2 stk af CCD's  sportstasker... Så hvis du tager dem med til Nordisk, får du betalingen i Trustrup.

Tilbage til "Generelt forum"