Bestyrelses referat.
Re: Bestyrelses referat.
Jeg har kun en kommentar til dem som havde påtaget sig ansvaret for dette arrangement
RINGE INDSATS.

Da man må konstatere, at de penge der var afsat ikke er brugt på dette arrangement, så skulle man måske overveje at støtte det største Corvette træf i klubbens historie, Nordisk Corvette træf i Trustrup, her kommer over 100 biler (der var ca 30 biler til Viking run) her er der folk som gøre en indsats og som er arrangeret i det de laver !!!!!
-
Godt nok skal man ikke rakke ned på folk der har gjort en frivillig indsats, når man ikke selv stiller op til bestyrelsen, men i dette tilfælde vil jeg sige, at den frivillige indsats totalt udeblev.

Hvis årsagen er at nogle der havde lovet at gøre noget, alligevel ikke overholdt deres løfter, må dette være observeret allerede Onsdag eller Torsdag, man kunne så have skrevet efter ';HJÆLP'; i forummet.
Vi og Flere andre, har aldrig lagt skjul på at vi ikke er interesseret i Bestyrelsesposter, men altid er parat til at give en hjælpende hånd hvor det er nødvendigt.
Der kunne hurtigt være købt et 4 x 10 m. telt hos Harald Nyborg samt borde og Bænke, pengene var jo afsat til det.
Musikken i laden som jeg virkelig havde glædet mig til var totalt ødelagt af dårlig akustik i laden, den lød faktisk bedst når man stod udenfor i kulden.
I dag regner det, hvis vi skal være ved vores biler, som vi har allermest lyst til, må vi stå ude i regnen, eller sidde i hver sin bil.
Vi kunne jo også drikke os skide fulde og køre banen rundt med folk på taget og kølerhjælmen der kan vise bar røv og te sig tosset, men det er heldigvis ikke derfor vi er her, det er interessen for vores biler og samværet med en masse dejlige mennesker med samme interesse.
Vette hilsen
Grethe og Flemming.

-
Vi kan kun give Claus ret. Viking run skulle været noget særligt i år og det blev det. Supergodt planlagt, det var skønt at sidde i teltet på de nye bænke og borde. Teltet var smukt lyst op, så man kunne sidde til langt ude på natten og nyde fadølsanlægget og alle de andre spændende tiltag, der var på Viking runs smukkeste plads.
PS. Vi støtter op om Claus forslag med Trustrup, det er et træf der fortjener noget mere end Viking run.
Henrik og Hanne

-
Er det en nationalsport i Sverige? Jeg synes konstant jeg stødte på en fuld svensker lørdag

Den frivillige indsats udeblev ??????
Hvem satte flag op, ? det var vist nogle frivillige og et nyt medlem som også frivillig
Hvem passede vetteshoppen ?. det var vist nogle frivillige....
Hvem sad og drak rødvin ?.......
Men ingen tvivl om resten..

Synd at vejret ikke var med jer..

/Thomas..
Du har da så evig ret, der skal roses hvor roses kan. Med det kan da ikke hjælpe at rose noget som ikke er som det
var lovet, Jeg var til generalforsamlinghvor det blev talt om at gøre noget extra ud af Vikinge run da det var flovt
at ligge under for andre mærke klubber. Der var spiciel et bestyrelsesmedlem som pådrog sig den opgave og fik sat 8-10000 kr. af til formålet, og ud fra det jeg har høre er der svigtet fælt, hvilket jeg mener må få koncikvenser.
Det bliver rart at høre hvad der entlig er gået galt.
Hilsen
Bondemand
Nu var jeg desværre ikke med til GF, men hvorfor er der sat så mange penge af til et træf, det lyder da også helt vildt ?
Att. Bondemand - Vedr overnatningsmuligheder:
Jeg har spurgt på Lundø Camping og i de ferielejligheder ved siden af træfpladsen - Kun 2 pladser tilbage på campingpladsen og firielejlighederne udlejes kun for en uge ad gangen !?
Alle spejderhytter er for længst udlejet.
De eneste overnatningsmuligheder der er i området er følgende hoteller/kro:
Gl. Skivehus
Hotel Strandtangen (Splinternyt hotel på havnen i Skive - Lækkert)
Højslev Kro
Men alle koster kassen !?
/Thomas..
-
Hej Hemi.
Av, den var flov .
Men der kan man se, dem der gør et stort stykke arbejde bliver bare overset, som om at det er en selvfølge og man fokuserer bare på manglerne.
Det så rigtig godt ud med alle de bannere i havde sat op, tak for det og undskyld endnu engang Sig til en anden gang, hvis i skal have en velfortjent pause, så vil vi gerne afløse.
Hilsen Flemming.