Hej alle
Lige lidt info om nordisk træf i trustrup. sidste dag for tilmelding er søndag d.10-8-2008
Der er pt.101 tilmeldte corvetter.
DET ANBEFALES AT KØRER MED STYRTHJÆLM PÅ RING DJURSLAND. Det er dog ikke en betingelse (for dem der skal kører)
Alle der ikke skal kører skal parker på p.pladsen udenfor banen.
VI SES SNAARRTT
MVH LENE OG ULRIK
Trustrup
Trustrup
Re: Trustrup
Hej Lene & Ulrik.
Det er rigtigt flot at så mange har tilmeldt sig, så krydser vi fingrer for godt vejr !
Rigtigt flot profilbillede, hvem har dog skudt det fine billede ?
Vi ses - Thomas..
Det er rigtigt flot at så mange har tilmeldt sig, så krydser vi fingrer for godt vejr !

Rigtigt flot profilbillede, hvem har dog skudt det fine billede ?

Vi ses - Thomas..
-
101 Corvetter, det er jo ny Danmarksrekord.
Jeg skal endnu engang opfordre alle der har mulighed for det, til at til at tilmelde sig.
Lene og Ulrik gør her et fantastisk stykke arbejde og hele Trustrup by bakker op om arrangementet.
Per, nu har du vel husket at bestille værelse på Hotellet til Hanne/Henrik samt Grethe og Flemming
Hilsen Flemming.

Jeg skal endnu engang opfordre alle der har mulighed for det, til at til at tilmelde sig.
Lene og Ulrik gør her et fantastisk stykke arbejde og hele Trustrup by bakker op om arrangementet.
Per, nu har du vel husket at bestille værelse på Hotellet til Hanne/Henrik samt Grethe og Flemming

Hilsen Flemming.
Ja der er stor tilslutning til Nordisk Corvettetræf Trustrup.
38 Norske Corvetter 64 deltagere.
16 Svenske Corvetter 30 deltagere.
ialt 54 Corvetter fra Norge og Sverige. og 47 fra Danmark / håber at der kommer et par tilmeldingere mere så vi ikke bliver i mindretal på hjemme-bane.
Flemming der er bestildt værlse til dig og Grethe- Hanne og Henrik - Lasse og frue. Allan og Jonna - Bodil og Per.
PS. Flemming straffen for at skrive dette indlæg er 1 times P-vagt i Ebeltoft, der er bestildt vagt til om natten. !!!
ser frem til et par indlæg mere der der er et par timer hvor jeg mangler vagt til.
mvh.
Per.

38 Norske Corvetter 64 deltagere.
16 Svenske Corvetter 30 deltagere.
ialt 54 Corvetter fra Norge og Sverige. og 47 fra Danmark / håber at der kommer et par tilmeldingere mere så vi ikke bliver i mindretal på hjemme-bane.

Flemming der er bestildt værlse til dig og Grethe- Hanne og Henrik - Lasse og frue. Allan og Jonna - Bodil og Per.
PS. Flemming straffen for at skrive dette indlæg er 1 times P-vagt i Ebeltoft, der er bestildt vagt til om natten. !!!
ser frem til et par indlæg mere der der er et par timer hvor jeg mangler vagt til.
mvh.
Per.

-
Haha, dette er ikke et indlæg,(med risiko for to timers P-vagt) men blot et samtykke om at jeg selvfølgelig tager en times vagt hvis det er nødvendigt.
Med det store arbejde i lægger for dagen, er det vel rimeligt at vi andre også tager en tørn.
Med de træf vi har været til i år, er der ingen tvivl om, at i har noget at leve op til, men jeg er heller ikke i tvivl om at i gør det.
Kom så med nogle indlæg, så Per kan få dækket vagtplanen ind.
Hilsen Flemming.

Med det store arbejde i lægger for dagen, er det vel rimeligt at vi andre også tager en tørn.

Med de træf vi har været til i år, er der ingen tvivl om, at i har noget at leve op til, men jeg er heller ikke i tvivl om at i gør det.

Hilsen Flemming.

Godt Flemming. du har fået en vagt fredag aften fra kl 22 til 23.
der er kommet yderligere 2 tilmeldinger fra Norge så de er nu på 40 Corvetter.
mvh. Per.
der er kommet yderligere 2 tilmeldinger fra Norge så de er nu på 40 Corvetter.
mvh. Per.