Hej alle i herlige vettefolk.
Jeg har en C6 på vej hjem fra USA og indrømmet, det kniber med at sove om natten.
Endnu er det ikke lykkes at få en acceptabel pris på forsikringen, de fleste selskaber vil ikke have den og de andre jeg har fået tilbud fra sætter prisen helt vildt.
Modtager meget gerne ideer og erfaringer fra jer.
På forhånd tak og vettehilsen til alle (det må jeg godt skrive, da jeg har en C3 i forvejen)
Janbuch
Forsikring C6
Re: Forsikring C6
Hej
Jeg har rigtig god erfaring med klubbens sponsor Thisted Forsikring. Eneste hage er, at de kræver at få hele husstandens forsikringer. Min C5er var forsikret for 8.900 helårligt. Det kan nok reduceres ved deponering af pladerne om vinteren.
Værdien var 550.000.
Når jeg skriver var er det fordi min C5er blev smadret ved klubbens forårsmønstring. Selv i den situation har selskabet behandlet mig absolut fair.
Min næste C5er er på vej over Atlanten. Den vil de også godt forsikre.
Held og lykke med din nye bil.
Finn
Jeg har rigtig god erfaring med klubbens sponsor Thisted Forsikring. Eneste hage er, at de kræver at få hele husstandens forsikringer. Min C5er var forsikret for 8.900 helårligt. Det kan nok reduceres ved deponering af pladerne om vinteren.
Værdien var 550.000.
Når jeg skriver var er det fordi min C5er blev smadret ved klubbens forårsmønstring. Selv i den situation har selskabet behandlet mig absolut fair.
Min næste C5er er på vej over Atlanten. Den vil de også godt forsikre.
Held og lykke med din nye bil.
Finn
Hej Finn.
Er de så billige med alle andre forsikringer, jeg er lidt nysgerrig, da vi står og skal have nye forsikringer på det hele, da vi ikke er helt enige med vores nuværende forsikringsselskab ?
/Thomas..
Er de så billige med alle andre forsikringer, jeg er lidt nysgerrig, da vi står og skal have nye forsikringer på det hele, da vi ikke er helt enige med vores nuværende forsikringsselskab ?

/Thomas..
Hej Thomas
Du har ret, selvfølgelig skal man kigge på den totale pris på husstanden for at vurdere om det er billigt. I vores husstand med villa-, familie,- ulykkes- og fire bilforsikringer er det ca. samme pris som hos Tryg hvor vi kom fra, bortset fra at Tryg slet ikke ville forsikre C5eren.
Nu skal jeg jo selvfølgelig passe lidt på at jeg ikke kommer til at reklamere for meget, for så bliver mit indlæg jo flyttet til ';de gule sider'; i forumet
Hilsen
Finn
Du har ret, selvfølgelig skal man kigge på den totale pris på husstanden for at vurdere om det er billigt. I vores husstand med villa-, familie,- ulykkes- og fire bilforsikringer er det ca. samme pris som hos Tryg hvor vi kom fra, bortset fra at Tryg slet ikke ville forsikre C5eren.
Nu skal jeg jo selvfølgelig passe lidt på at jeg ikke kommer til at reklamere for meget, for så bliver mit indlæg jo flyttet til ';de gule sider'; i forumet

Hilsen
Finn
re:Forsikring C6
Hej Finn.
Blev din fine c5er totalskadet ??
Blev din fine c5er totalskadet ??
Re: re:Forsikring C6
Hej Finn.
Tak for dit svar.
Jeg prøver at kontakte Ole.
Fik siden mit indlæg et tilbud fra Codan på ca 12000, men de kræver også at man flytter andre forsikringer.
Tidligere havde jeg kun fået 5-6 nej og et ';tilbud'; fra Nykredit på kr. 100.000 om året!!!
Bedre held med din næste C5.
MVH
Jan
Tak for dit svar.
Jeg prøver at kontakte Ole.
Fik siden mit indlæg et tilbud fra Codan på ca 12000, men de kræver også at man flytter andre forsikringer.
Tidligere havde jeg kun fået 5-6 nej og et ';tilbud'; fra Nykredit på kr. 100.000 om året!!!
Bedre held med din næste C5.
MVH
Jan
Ja, desværre blev min C5er totalskadet.
Den havde fået bøjet rammen flere steder.
Motoren var i følge værkstedet skubbet 20 cm tilbage.
I følge opgørelsen ville en reparation løbe op i 428.000 kr!
Med en værdi på 550.000 er en reparation således ikke rentabel.
Lad være med at køre en C5er ind i et autoværn med 100 km/t!
Finn
Den havde fået bøjet rammen flere steder.
Motoren var i følge værkstedet skubbet 20 cm tilbage.
I følge opgørelsen ville en reparation løbe op i 428.000 kr!
Med en værdi på 550.000 er en reparation således ikke rentabel.
Lad være med at køre en C5er ind i et autoværn med 100 km/t!
Finn
-
Tja, om ikke andet kan du da konstatere at det er en forholdsvis sikker bil. Sidst jeg var ude for sådan en oplevelse med omkring samme hastighed i en lidt mere almindelig bil, kostede det mig 4 uger på langs.
Men det er da godt at høre at alt gik iorden.
Mit første tilbud fra topdanmark lød iøvrigt på 60.000 kr om året for en c3er
Men det er da godt at høre at alt gik iorden.
Mit første tilbud fra topdanmark lød iøvrigt på 60.000 kr om året for en c3er

Hej Janbuch.
prøv. Walther Larsens telefonnummer er 24741995. Thisted forsikring han er rimelig.
mvh. Per
prøv. Walther Larsens telefonnummer er 24741995. Thisted forsikring han er rimelig.