Hvem er blevet valgt som forum politibetjent???????
En invitation af klubkammerater til at komme og besøge mig, se MINE corvetter, og få en GRATIS pølse med tilhørende cola eller øl, har jeg svært ved at se hvorfor en eller anden bedrevidende forumpanser skal gå ind og lave om på.
SVAR ØNSKES
FORUM CENSUR
Re: FORUM CENSUR
Hej Lasse,
Din invitation er flyttet fra generelt forum til forhandler forum udfra de retningslinier der er blevet vedtaget på et bestyrelsesmøde den 9. Februar 2008, citat :
';Der oprettes et nyt under-Forum for sponsorer/betalende annoncører, hvor tilbudsgivning og fri markedsføring bliver tilladt (Webmaster). Sponsorer og betalende annoncører kan tillige få deres logo vist i rammen på dette forum. Til gengæld skal ?Generelt Forum? og ?Teknisk Forum? holdes fri for reklame. Det vil være medlemmerne tilladt at benytte links til hvad-som-helst i deres indlæg, men tråde der udvikler sig til en salgsdialog vil blive flyttet til det nye forhandler-forum. Medlemmer, som har kommercielle interesser i klubben, skal oplyse dette i deres profil/Avatar.';
Din invitation er flyttet fra generelt forum til forhandler forum udfra de retningslinier der er blevet vedtaget på et bestyrelsesmøde den 9. Februar 2008, citat :
';Der oprettes et nyt under-Forum for sponsorer/betalende annoncører, hvor tilbudsgivning og fri markedsføring bliver tilladt (Webmaster). Sponsorer og betalende annoncører kan tillige få deres logo vist i rammen på dette forum. Til gengæld skal ?Generelt Forum? og ?Teknisk Forum? holdes fri for reklame. Det vil være medlemmerne tilladt at benytte links til hvad-som-helst i deres indlæg, men tråde der udvikler sig til en salgsdialog vil blive flyttet til det nye forhandler-forum. Medlemmer, som har kommercielle interesser i klubben, skal oplyse dette i deres profil/Avatar.';
David
Er det så dig der er gjort til dommer over hvad der må være hvor her på forum?????
Er det så dig der er gjort til dommer over hvad der må være hvor her på forum?????
Hej Lasse
Så kan du jo bare lave indbydelsen under ';forhandler forum'; næste gang
Og skrive på General forum at grundet du har en forretning skulle dine klub venner
prøve at kigge under forhandler forum for der vil du gi´en pølse
.
Det lyder ikke spor besværlig ??
Bondemand
Så kan du jo bare lave indbydelsen under ';forhandler forum'; næste gang

Og skrive på General forum at grundet du har en forretning skulle dine klub venner
prøve at kigge under forhandler forum for der vil du gi´en pølse

Det lyder ikke spor besværlig ??

Bondemand
Hej Lasse
Jeg kommer til en pølse og hygge det er fedt at der er nogen der gider og holde sammen på club covette danmark.
der er jo personer vi aldrig ser men kun høre.
MVH Dan
Jeg kommer til en pølse og hygge det er fedt at der er nogen der gider og holde sammen på club covette danmark.
der er jo personer vi aldrig ser men kun høre.
MVH Dan
re:FORUM CENSUR
Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor det er et problem at indlægget er flyttet det korrekte sted hen?
Desuden ville det være smartere at skrive direkte til webmasteren så alt sådan noget fnidder ikke kommer op på den offentlige side. Det er ikke en Corvette-Club værdigt.
Det er super fedt du holder sådan et arrangement, men derfor er det vel OK indlægget er blevet flyttet.
Vette-hilsen Claes
Desuden ville det være smartere at skrive direkte til webmasteren så alt sådan noget fnidder ikke kommer op på den offentlige side. Det er ikke en Corvette-Club værdigt.
Det er super fedt du holder sådan et arrangement, men derfor er det vel OK indlægget er blevet flyttet.
Vette-hilsen Claes
Nu er der endelig en der kommer med et godt tilbud til klub medlemmerne, hvorfor skal det så gemmes væk under ligegyldige forums, personligt læser jeg selv kun Generelt forum de gange jeg får tid at smutte ind på CCD.
Hvis nu alt blev sorteret rigtigt, hvad er der så tilbage i ( Generelt forum )
Tommy.
Hvis nu alt blev sorteret rigtigt, hvad er der så tilbage i ( Generelt forum )
Tommy.
David
Prøver lige igen.
Svar ønskes?
Prøver lige igen.
Svar ønskes?
-
Hej Lasse
Er det biler du har købt med salg for øje eller er det en privat samling du er ved at opbygge ?
Er det en privat samling skal indlægget naturligvis flyttes tibage til generelt forum.
Hilsen
Lars
Er det biler du har købt med salg for øje eller er det en privat samling du er ved at opbygge ?
Er det en privat samling skal indlægget naturligvis flyttes tibage til generelt forum.
Hilsen
Lars
Lars
Jeg vil tro at 99% af corvetterne i CCD er tilsalg, blot prisen er den rigtige.
Mindst en af bilerne i min samling er IKKE tilsalg, uanset hvor mange penge jeg ville blive tilbudt.
Jeg vil tro at 99% af corvetterne i CCD er tilsalg, blot prisen er den rigtige.
Mindst en af bilerne i min samling er IKKE tilsalg, uanset hvor mange penge jeg ville blive tilbudt.