Det klarede Applus i en ruf. Synsmander har selv amerikanerbiler, og kender udemærket en Corvette nedefra.
Han kunne sagtens se det var en indsprøjtningsmotor, justerbare monoleaf fjedre for og bag, tandstang og justerbare strut rods, alt sammen konstruktive ændringer af undervognen. Hans udlægning af sagen var sådan:
Det er fremstiller (mig) der skal oplyse om/ skrive under på, at der ikke er foretaget konstruktive ændringer på køretøjet.
Da det hed Statens Bilinspektion skulle vi gå rundt og lege dedektiver, det skal vi ikke i dag.
Vi har ingen mulighed for at vide, hvordan alle mulige biler er opbygget originalt.
Se det var jo kloge ord fra en synsmand
Med glad hilsen
Allan
'Grønærten' synet
'Grønærten' synet
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Re: 'Grønærten' synet
Tillykke Allan...- ja, det er en fornøjelse at køre til syn, nu hvor det hele er blevet liberaliseret. De gammeldags skrankepaver er blevet afløst af synsfolk, der rent faktisk interesserer sig for bilerne, og godt kan kende forskel på hvad der er rimeligt.
Jeg fik omtrent samme besked, da den ny-installerede L88´er gik igennem for en uges tid siden - han krydsede også bare af i ';nej'; til konstruktive ændringer, og sagde at de ikke kunne afgøre hvad der er originalt og uorginalt....
Glæder mig til at se grønærten på landevejen - den skiller sig jo lidt ud...
Jeg fik omtrent samme besked, da den ny-installerede L88´er gik igennem for en uges tid siden - han krydsede også bare af i ';nej'; til konstruktive ændringer, og sagde at de ikke kunne afgøre hvad der er originalt og uorginalt....
Glæder mig til at se grønærten på landevejen - den skiller sig jo lidt ud...

-
Tillykke med det
Det er ellers ikke tit man hører så positive historier fra synshallen.
Tror også snart jeg kører en tur ind forbi synshallen med den grå

Tror også snart jeg kører en tur ind forbi synshallen med den grå

Sådan Allan, jeg glæder mig til at se den !!
/Thomas..

/Thomas..
-
Re: re:
Hej Allan
Et stort tillykke herfra
Henrik
Et stort tillykke herfra
Henrik
Fik min 79 synet i mandags med fire ens røde baglygter = rødt blink. Synsmandens kommentar, Det ser godt ud