'Grønærten' synet

Alm. snak
Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

'Grønærten' synet

Indlægaf Allan#373 » 4. jun 2008, 14:07

Det klarede Applus i en ruf. Synsmander har selv amerikanerbiler, og kender udemærket en Corvette nedefra.
Han kunne sagtens se det var en indsprøjtningsmotor, justerbare monoleaf fjedre for og bag, tandstang og justerbare strut rods, alt sammen konstruktive ændringer af undervognen. Hans udlægning af sagen var sådan:

Det er fremstiller (mig) der skal oplyse om/ skrive under på, at der ikke er foretaget konstruktive ændringer på køretøjet.
Da det hed Statens Bilinspektion skulle vi gå rundt og lege dedektiver, det skal vi ikke i dag.
Vi har ingen mulighed for at vide, hvordan alle mulige biler er opbygget originalt.

Se det var jo kloge ord fra en synsmand

Med glad hilsen
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Brugeravatar
Anders #258
Geografisk sted: Skælskør

Re: 'Grønærten' synet

Indlægaf Anders #258 » 4. jun 2008, 14:16

Tillykke Allan...- ja, det er en fornøjelse at køre til syn, nu hvor det hele er blevet liberaliseret. De gammeldags skrankepaver er blevet afløst af synsfolk, der rent faktisk interesserer sig for bilerne, og godt kan kende forskel på hvad der er rimeligt.

Jeg fik omtrent samme besked, da den ny-installerede L88´er gik igennem for en uges tid siden - han krydsede også bare af i ';nej'; til konstruktive ændringer, og sagde at de ikke kunne afgøre hvad der er originalt og uorginalt....

Glæder mig til at se grønærten på landevejen - den skiller sig jo lidt ud...

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 4. jun 2008, 14:38

Tillykke med det  Det er ellers ikke tit man hører så positive historier fra synshallen.

Tror også snart jeg kører en tur ind forbi synshallen med den grå 

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 4. jun 2008, 17:46

Sådan Allan, jeg glæder mig til at se den !! 

/Thomas..

454

re:

Indlægaf 454 » 5. jun 2008, 00:19

Tillykke Allan. Dejligt at vide det er sådan i en synshal.

Min har også fået konstruktive ændringer af undervognen. Og jeg håber på den samme behandling når den dagen kommer....

(udmeldt) Henrik Berg

Re: re:

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 5. jun 2008, 00:30

Hej Allan
Et stort tillykke herfra

Henrik

Cj7

Indlægaf Cj7 » 5. jun 2008, 12:21

Fik min 79 synet i mandags med fire ens røde baglygter = rødt blink. Synsmandens kommentar,   Det ser godt ud

Tilbage til "Generelt forum"