Jeg er tæt på at opgive at få danske plader på min 69 før til nytår. Den er produceret i sept. 68, men indreg. 1. gang i '69 i USA ( der ikke har dato på reg. attesten ).
Jeg har talt med toldvæsenet først. De henviste til synshallen, og var iøvrigt meget venlige. ''Tal med dem i synshallen, så finder I nok en fornuftig ordning''.
Synshallen har jeg talt med flere gange - de siger KATEGORISk 31/12 hvis der ikke er DOKUMENTATION for andet. Det eneste jeg kan dokumentere er at den er produceret i 68.
Min forespørgsel til DMV i Californien vedlagt US $5 er stadig ubesvaret ( blanket Vehicle/vessel registration record request ).
Den person i administrationen der blev omtalt her på siden, som sagde ''1/1'' er der ikke mere - og vi kan åbenbart ikke dokumentere udtalelsen.
Hvad gør jeg?
C3
Veteranindregistrering
Re: Veteranindregistrering
få den synet i Slagelse!!
(det gjorde jeg)-og fik min 68 dateret til den: 01.01.68 i registreringsattesten
Poul
(det gjorde jeg)-og fik min 68 dateret til den: 01.01.68 i registreringsattesten
Poul
Re: Veteranindregistrering
Ring til mig på 24 86 32 84 så har jeg en god ide, som har virket for min egen bil og flere andre.