Jeg forespurgte her på forummet for ca. 1 måned siden, om der var nogle der havde et ';fif'; til vedligeholdelse af lyst læderindtræk.
Det havde maskinmester, og tak for det. Jeg troede ikke mine egne øjne, da interiør havde fået en gang rensesæbe, og dernæst læderbalsam. Armlæn og div. plast fik også en omgang, med samme resultat.
Det blev jo flottere end nyt og med en flot varm glød, og så er det utroligt nemt at arbejde med.
Midlet hedder Tip-Top læderbalsam tlf. 86661505, koster 200,- incl. forsendelse, og der er nok til mindst 20 biler.
Jeg købte forresten en rep.manual på CD på et kræmmermarked i dag til min 82, der er 700 sider detaljerede billeder og beskrivelser, så der er noget at kigge på.
Med venlig hilsen
Erik
interiør 'gums'
Re: interiør 'gums'
Hej Erik.
Tak for dit råd - Jeg har købt en gang læderrens og læderpleje hos Danbo møbler og dette fungerer også fremragende.
Det kan gå i en Corvette, men køb aldrig en hverdagsbil med lyst læderindtræk, det er ikke til at holde det skidt !!
/Thomas..
Tak for dit råd - Jeg har købt en gang læderrens og læderpleje hos Danbo møbler og dette fungerer også fremragende.
Det kan gå i en Corvette, men køb aldrig en hverdagsbil med lyst læderindtræk, det er ikke til at holde det skidt !!

/Thomas..