Jeg har gennem hele vinteren udført alle de reperationer/vedligehold og modifikationer så bilen er som jeg vil ha den (for nu ihvertfald..), efter at have kørt i den det første år, nøjagtig som den ankom til DK forrige december.
Listen bliver for lang til at poste her, men om fatter bla. komplet wilwood/ DRM bremse system, komplet sænkning af undervogn, øgelse af sporvide, skift til poly. bøsninger, polering af indsugning samt gasspjæld, modificering i udstødning system, opdateret costume motorstyring osv osv osv. Prikken over I´et kom da bilen fik den helt store polere tur, som rettede gevaldigt op på de sidste 12 års brug.
Nåå ja forresten, det mindst projekt , blev også den dyreste...Et sæt nummerplader

Så nu er jeg 99% klar. Tak for hjælpen Knud (C4vette)

Her følger en stak billeder fra de sidste par måneder, af de mest foto -venlige modifikationer.
Coleman racing skiver / DRM hatte vs. standard Grand Sport skive

Rengjort, Poly bøsninger og bremser monteret. Spindler poleret.

Det samme skete i den anden ende...

Motor færdig samlet. BEcool køler monteret. Carbon deksler. GSD3 F1 dæk.

Klar til polering. 3M produkter, er mere en glad for resultatet.

Lak før polering. Mange små og store ridser fra vask og 12 års vejr og vind i Texas

Slut reslutat.

Fælgkanter før

Efter et par timer pr. fælg

Og til slut vandslibning og nylakeret fælge.

FØR!! Dette billede er taget umiddelbart efter at bilen kom hjem fra USA.

Dette er fra DD. Ikke nogel radikale ændringer. Alle mods er iøvrigt 99% ';reversible';

Afsluttere til GS skærmudbygning.

Nye Hash marks

Et lille fotoreportage fra vinteren. Vi ses der ude
