Så landede Holley !

Alm. snak
Lykkemark

Så landede Holley !

Indlægaf Lykkemark » 1. apr 2008, 00:02

Hej forårskåde asfaltlaband';er

Jeg har tidligere skrevet om det at chatte/skrive på små interessante (for nogen) lokale corvettesider i det store Amerika.

Jeg fortalte om at en mand ville sende mig en karburator Holley 750 cfm med tilbehør kvit og frit formedelst 76,10 usd i porto til US Postal (ubrugt). Idag landede den indpakket i så meget flamingo at man kunne have pakket et fjernsyn ind i pakken (der blev støvsuget i tilgift da der var en millard små expanderede polystyrenekugler der fordelte sig i køkkenet).

';Emhætten'; tog lige en tur rundt i ';maskineriet';, ikke antydning af benzinlugt (duft), ejheller i rør og filter.

Se så er det jeg synes at internettet er fantastisk, ikke at jeg ikke kunne købe sådan en dims, ikke at jeg fik den gratis, men det at et par skriverier, nogle billeder, noget telefonsnak, gør at ';hende der bestemmer'; og undertegnede skal da have besøgt de dejlige mennesker ';ovre i Amerika'; og det skal da helst være i år.

Hvor er verden dog blevet lille.

Men her i Danmark er den stadig stor, her skal man vente i ';kø'; for at blive ringet op af vor chefkommis Piet ? Det må vi have en ';kammeratlig samtale'; om på lørdag, når han åbner Jørgens hus. Jeg forventer kaffe og ';høflig betjening';

Lykkemark

med automobilet 50 cm over Terra Firma, som sædvanligt for sent på den; men husk: ';Det er aldrig forsent at give op';.

John #817

re:Så landede Holley !

Indlægaf John #817 » 2. apr 2008, 18:26

Tillykke med din nye Holley, det lyder til at være en særdeles god handel Lykkemark !!!
Husk nu du skal ned på det lokale Told, og betale told og moms !!!!!

/John

Lysmand

Re: re:Så landede Holley !

Indlægaf Lysmand » 2. apr 2008, 18:37

Ifølge min udregning skal Lykkemark betale følgende i moms:

Indkøb: 0,00kr
Told: 0,00 + 10 % = 0,00kr
Moms: 0,00 + 25 % = 0,00kr

Men jeg er jo osse fra Jylland !! 

/Thomas..

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 2. apr 2008, 22:14

Toldvæsnet, der har jeg været. Jeg satte dem ind i situationen. 

De beklagede forstyrrelsen, gav en kop kaffe, medens de ringede efter en taxa til min hjemtransport, som de betalte med en bon. Flinke folk.

Lykkemark

John #817

Indlægaf John #817 » 2. apr 2008, 22:27

Thomas  
Lykkemark, det er løgn !!!

/John

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 2. apr 2008, 23:32

Det er fed humor Lykkemark !! 

Ham her plejer at hjælpe mig når det brænder på !! 

Make my day !!!!!

/Thomas..

Tilbage til "Generelt forum"