SØGES ccd-skribent

Alm. snak
Allan#271

SØGES ccd-skribent

Indlægaf Allan#271 » 9. mar 2008, 20:18

se nu var vi jo et par stykker der var til motordag for præcis 1 måned siden idag, og så var det jeg tænkte på om ikke der var et medlem her der ville tage tjansen og skrive en artikkel til vores blad . 
Det ville jo være alt for nemt at jeg selv skrev den ,og skam roste De personer der stod for denne dag  . 
Nej lad os få en artikkel fra et medlem der havde set frem til denne dag ,og se om der var noget der kunne gøres anderledes eller for den sags skyld om det var noget der kunne komme mere af i løbet af den næste vinter , om hvad der skete på selve dagen osv.osv. 
Hvad angår stavefejl ,opsætning og billeder vil redaktøren / bestyrelsen helt sikkert hjælpe med dette
Det behøver ikke være en roman ....

Lad høre ....

mv8
Allan #271

Torben H

re:SØGES ccd-skribent

Indlægaf Torben H » 10. mar 2008, 15:48

Hej Allan.
Jeg har da lige lavet et forslag til en artikkel som i må bruge hvis i har lyst. Jeg tog også nogle få billeder som jeg kan sende om et par dage. Hvis der er andre som vil lave denne artikkel kan i evt blande dem eller bruge den bedste, det er OK for mig.
Hvem skal jeg sende den til ?

Med venlig hilsen
Torben

Allan#271

Re: re:SØGES ccd-skribent

Indlægaf Allan#271 » 10. mar 2008, 16:47

Super Torben

bumelum det med at lægge noget ind på hjemmesiden for ccd-nyt syntes jeg var lidt bøvlet ,så jeg lod Bjarne hjælpe , ellers er der en kontakt person for bladet under  ';kontakt '; ......Billeder ja tak

Tilbage til "Generelt forum"