Email til mig i dag ??
-
Email til mig i dag ??
Jeg har d.d. modtaget en noget sur og uforståelig email i min private mailboks, *fra en eller anden.. ??
I mailen står der at man opfordrer til ekstraordinær generalforsamling i Corvette Club Danmark ??
Jeg kan ikke tage det helt seriøst når der ikke er afsende eller en dybere forklaring på problematikken, er der nogen der vil stå frem og bekendtgøre hvad sagen drejer sig om..*
Med venlig hilsen
Severin Skallerup
Vejle
Medlem #232
Kopi af mail :
Hej - Corvette Club Denmark medlem
Vi har desværre fået valg et par bestyrelsesmedlemmer der ikke rigtig kan samarbejde med
nogen, og dermed skaber den enne konflikt efter den anden, i vor ellers udmærkede klub.
Corvette klubben bliver da også* efterhånden kaldt ';balladeklubben'; i andre bilklubber.
Nu vil vi gerne have ro i VORES klub, og vi vil have en bestyrelse der fungerer.
Og når de ikke selv kan finde ud af, at de ';larmer'; en del,*og tage deres tøj og gå, - for klubbens
skyld, - så må vi hjælpe dem på vej.
Du kan hjælpe os alle ved at skrive navn og medlemsnummer under linien i denne mail, og simpelhen
returnerer den (Klik på besvar / underskriv / afsend).
Vi samler dem alle, udskriver*og sender til bestyrelsen i løbet af et*få dage.
Denne mail er sendt til samtlige medlemmer i CCD
*
Jeg opfordre hermed til en*ekstraordinær generalforsamling ifølge*Club Corvette Denmarks
vedtægter $ 4 stk 10*og den skal placeret midt i landet, så alle har mulighed for at deltage.
Der skal være*1 punkt på dagsordenen ';Nyvalg til bestyrelsen';
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Re: Email til mig i dag ??
Det har du da fuldstændig ret i, jeg troede også at det var klubben der indkaldte da jeg svarede - ejer er :
Whois corvette-club.dk:
# Hello 194.150.112.10. Your session has been logged.
#
# Copyright (c) 2002 - 2008 by DK Hostmaster A/S
#
# The data in the DK Whois database is provided by DK Hostmaster A/S
# for information purposes only, and to assist persons in obtaining
# information about or related to a domain name registration record.
# We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right to remove
# access for entities abusing the data, without notice.
#
# Any use of this material to target advertising or similar activities
# are explicitly forbidden and will be prosecuted. DK Hostmaster A/S
# requests to be notified of any such activities or suspicions thereof.
Domain: corvette-club.dk
DNS: corvette-club.dk
Registered: 2007-12-18
Expires: 2008-12-31
Registration period: 1 year
VID: no
Status: Active
Registrant
Handle: CCD38-DK
Name: Club Corvette DK
Address: Dragebakken 245
Postalcode: 5250
City: Odense SV
Country: Danmark
Phone: +45 66174235
Administrator
Handle: CCD38-DK
Name: Club Corvette DK
Address: Dragebakken 245
Postalcode: 5250
City: Odense SV
Country: Danmark
Phone: +45 66174235
Helt enig, jeg har godt nok svaret tilbage, dem der står bag må give sig til kende.
Kim
Mailen uden afsender undrer også mig af flere grunde. Dels at den netop er uden afsender (som så åbenbart er Bjarne)Dels står der, den er sendt til alle CCD's medlemmer, men der er kun 18 e-mail adresser på ?
Desuden er det meget svært at tage stilling til dette ';kupforsøg'; , da der foreligger sparsomme oplysninger om sagens stridspunkter. Desuden er sagen kun fremstillet ';ensidigt'; og udokumenteret. Mærkeligt er det naturligvis også, at ingen fra bestyrelsen tilsyneladende har lyst til at svare på kritikken. Det ligner mest af alt en gang træls personfnidder, som ikke tjener ret megen gavn nogen steder.
Har derfor ikke lyst til underskrive en mail, man dels ikke ved hvor kommer fra, dels ikke ved noget reelt om stridens indhold.
Just my 2 cents
Smipe
KORS I HYTTEN..............................
-
Ok.. Skal det forståes sådan at det er noget du har sendt til mig ?? Så må jeg indrømme at jeg syntes det er særdeles ufint og træls, at jeg skal involveres i bestyrelsens eventuelle problemer, kan i ikke lige stikke hovederne sammen og ordne det som de voksne mennesker i burde være og er valgt til af os menige medlemmer.
Dit domæne ? Ok, jeg troede det var medlemmerne der ejede denne hjemmeside i fællesskab, ikke at det var en privat side... Nu kan jeg se at det der står nævnt længere oppe er corvette-club.dk altså en mindre omformulering af denne hjemmesides adresse.. Hvis det er tilfældet.. ?? hvad er det så lige der sker..!!!??? Du sender en mail fra noget der hedder corvette-club.dk for at vælte en betyrelse i club-corvette.dk.. Hvor har du egentligt min private e-mail fra, under det domæne du bruger som afsender... Er det ikke meningen at vores personlige oplysninger i CCD skal behandles fortroligt..??
Jeg vil meget gerne give et besyv med til debat osv. men venligst lad det gå ad almindelig forretningsgang.. Husk lige at vi er over 500 mennesker der er medlem af denne klub.. og fordi en håndfuld diskuterer, er det ikke ensbetydende med at det er alle medlemmers holdninger der kommer til udtryk.
Jeg regner med at den for nyeligt valgte og selvkonstituerede bestyrelse er sin rolle moden og klarer det der skal klares og selv kommer med øvrige oplysninger hvis det har interesse for alle medlemmer i Corvette Club Danmark.
Hav en god weekend
Venlige hilsener
Severin Skallerup
Vejle
Medlem #232
-
Niels
-
Jeg må indrømme, jeg føler mig ført bag lyset, af denne mail, og som følge af det er min underskrift hermed tilbagekaldt.
Dette her er s.. for groft
Niels