Corvettefilm
Corvettefilm
Her er en side for folk der kan lide at se corvettefilm, jeg kendte den ikke før:
http://www.vettetube.com/
Lykkemark
Re: Corvettefilm
Et par gode film.
Hvordan går det med projekt Oktanbooster?
/John
Hvordan går det med projekt Oktanbooster?
/John
Øhm ja
Det er jo lissom en længere søforklaring, og sådan er det jo med mange forklaringer givet af en sømand eller ej.
Se jeg syntes jo at jeg havde en ';klar case';, som det hedder på nudansk. I Danmark kunne jeg godt glemme at få noget faktisk info hos dem der er ansvarlige for det man får på tankstationerne. Jeg vil med vilje ikke inddrage ';de sjove folk'; som alligevel står hjemme ved køkkenbordet og hygger sig. Så jeg fortsatte min søgen til (delvis kolleger) Thornton i UK hvor der er nogle hyggelige mennesker der skruer suppen sammen til Reikkönen og hans Italiener kram.
Jeg ved meget vel at jeg ikke kan få en mand ansat et sådant sted til at give noget konkret, men vi kunne da godt komme overens om at toluen lå på en ca 115-118 oktan og der dermed også kunne ske noget interessant hvis man lavede et mix til 100 okt under forudsætning af en smøring, som jeg jo henviste til i recepten.
Men så begyndte han at tale ';karakteristik'; (og her faldt jeg af) vaccum avancering mv, da han endvidere hørte at jeg havde støbejernstoppe, så syntes han at det var noget rigtigt dumt noget jeg havde gang i, udover brandfare bla bla
så kom vi ind på motornumre og jeg fortalte at mit var 19 januar 1971 og dermed blyfri, hvilket affødte et engelsk latterbrøl. Jeg skulle med andre ord ikke satse på at den var blyfri og heller ikke kun 365 hk men muligvis 395 det måtte en nærmere undersøgelse vise.
Så for at holde det kort, jeg holder mig til standarden og blander med valvemaster med mtbe og tjah så blev jeg så klog.
Lykkemark
nye i galleriet ... Og der har hr. lykkepille så indsat et billed af fronten på sin bil
Kan så ikke lade være med at tænke på om der er en skjult mening med dette
Aha... Hr. Lykkepille jeg tror de det ... du har min dybeste medfølelse nu dine nr.plader er fjernet af ordens magten

Kan så ikke lade være med at tænke på om der er en skjult mening med dette

Aha... Hr. Lykkepille jeg tror de det ... du har min dybeste medfølelse nu dine nr.plader er fjernet af ordens magten
Se der tager den unge hr Allan 271 så ganske fejl, igen.
Man er, efter at have ansögt rigets højeste embeder, efter raadgivning af det nordjyske Lysmenneske, blevet udstyret med en dispensation, således at jeg kan ombytte det ';elongerede'; nummerbærende stykke metal, med et kvadratisk ditto.
Nu er jeg blevet ganske tvivlraadig, idet ';dampmaskinen'; bliver saa ganske varm, når der en sjælden gang ages med smaa skridt. Den gode ';Monsør C3'; vil have mig til for egne midler at indkøbe allehaande puuuste- og suge apparater, idet han haver et så ganske abstrakt forhold, til sund fornuft med ærligt indtjente midler.
Så jeg har lagt det nummerbærende stykke på filebænken til nærmere overvejelse.
Mvh en fattig husmand (dog stærk i troen).
Lykkemark
Lykkekram, er du i familie med en englænder????? William eller sådan noget?????

Jo Lasse ';William Pumpernickel Shakespeare'; var min sidekammerat i dørrækken.
Han skrev det berømte digt:
';Ode tll en Lagerhal';
';Oh, hvem der havde en lagerhal,
og noget at fylde deri.
Banken ringer vist,
men jeg vil ingen twist.
Selvom nogen er med mindre fart,
kommer intet uden om en Grebart !
Lagerhal (ooh) (koret der i stemmer): Lagerhal';

Dedikeret til Hr Grebart.
(han fedter ikke med med tillægget m.v.)