Som det jo næppe gik nogens næse forbi, brugte jeg jo en del nætter i efteråret med at købe en biler i USA, helt præcis blev det til 66 stykker, ca. 30 af dem blev købt på ebay. Af de 30 købt på ebay de 5 af dem så fejlbeskrevede at de i mine øjne må betegnes som vrag, yderligere 5 lever ikke op til vores standard, og jeg har tidligere fortalt at yderligere 5 er mistet, da vi ikke længere kan komme i kontakt med sælgerne, dette tal blev dog ret hurtigt bragt ned på 3 i denne uge, da en af sælgerne fik kolde fødder efter vi har anmeldt dem til FBI og Homeland security(de er ikke til at spøge med og tager internetsvindel meget alvorligt)
Torsdag modtog vi dog 2 biler der er grovt fejlbeskrevede, dog modsat, bilerne er VÆSENTLIG bedre end beskrevet. Med kun 15 brugbare biler ud af 30 må konklusionen dog være: AT KØBE BILER UBESET PÅ EBAY ER MED SÆRDELES STOR RISIKO.
Når Denne advarsel nu er bragt, kan jeg så glæde mig over at også de sidste 36, som jeg har set før jeg købte dem, købt af forhandlere man kan have tillid til eller private samlere, alle lever op til forventningerne.
Jeg havde forventet at alle disse klenodier skulle stå at samle støv indtil foråret, men der tog jeg ganske fejl vi sælger dem hurtigere end vi kan nå at følge med, derfor har jeg også søgt efter en mekaniker mere. Vi har i januar solgt 15 US biler deriblandt 2 corvetter. Så jeg synes det er tid at genoptage indkøbsvanviddet, så i starten af marts tager jeg igen til USA for at købe stort ind, jeg har dog allerede udvidet lageret med disse.
2002 Plymouth Prowler final edition
1966 Buick Wildcat
1973 Ford Mustang Convertible
1967 Chevy C10 Stepside Custom
2007 Buell XB 12 S Lightning fabriksny og på lager

Vi holder selvfølgelig nogle åben hus arrangementer i løbet af foåret, hvor Firstmile også vil være tilstede med gode tilbud, her forventer vi at møde samtlige 590 medlemmer af CCD

Find smilet frem, foråret nærmer sig.

Lasse Grebart
www.grebartbiler.dk