Jeg har altid gået med ideen om at sætte en amerikaner bil i stand og da jeg fik anskaffet mig en C3 sidste forår blev ideen ikke kun til en ide, men en besættelse. Jeg har nu været igang i en 3 måneder og mangler kun at få malet chassiet og så skal man til at samle igen og da det er første gang kan det jo nok give lidt problemer selvom man læst alverdens manualer, taget billeder og skrevet side op og ned for at huske hvordan man skilte vetten ad, men med dette forum skal det jo ikke blive noget problem at få lidt gode råd, så vetten bliver hel igen

Jeg har også bestilt et par forbedringer til vetten, så den får en ny alukøler, kølerramme, vandpumpe, hooker headers, 2 1/2'; rustfri udstødning, bremse og brændstofrør, kpl. ledningsnet, måtter kpl., ruderamme skiftet, frontrude, krængningsstabilisator kit 1'; for, justerbare støddæmper for og bag, kpl. remhuls kit, strutrodkit og endelig en nu kulfiber fjeder bag

Og oven i hatten har jeg købt en ny garage med hus til, ved endnu ikke hvad huset skal bruges til, men det kan jo altid lejes ud

Her er et par billeder fra maleren inden den får den sidste omgang.
God fornøjelse med jeres projekter og håber vi ses til alle de gode træf der er i kalenderen