Til dem der anvender TDC som mailudbyder.
Der er flere der har problemer med at sende mail igennem vor server til bestyrelsen.
Det har ved flere vist sig at det er TDC';s kontooplysninger der er problemet. De skiftede for ca 1 år siden deres mail server ud med en sikker server for at reducerer udsendelse af spam. Den gamle der hedder SMTP.MAIL.DK er ændret til ASMTP.MAIL.DK. Dette skal man ændre i sit mailopsætning, og huske at sætte kryds ved ';Min server kræver godkendelse';.
Man kan se mere her: kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php
Grunden til at det går galt nu, er at den gamle udfaset langsomt i brug. Derfor er det muligt man kan sende mails til nogle men ikke til andre. Klubbens mails vil f. eks ikke kunne godkendes da den sender til og videresendes over en lokal mailserver (lokalhost).
Den nye TDC mailserver har ingen problem med dette, da afsender er godkendt på forhånd ved hjælp af det lille X der sættes i boksen.
Bjarne
Mailproblemer
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], sorenjoergensen@gmail.com og 7 gæster