Gavnø Slot 20. Juni 2004

Alm. snak
Gæst

Gavnø Slot 20. Juni 2004

Indlægaf Gæst » 18. mar 2004, 21:01

Hej derude.

Nu har jeg meldt mig til Classic Autojumble & Concours de Charme, på Gavnø slot d. 20. juni 2004. Er der andre fra klubben der agter at deltage? I så fald kan det gøres på www.gavnoe.dk Sidste år deltog jeg med min Mustang, med Mustangklubben  og de var virkelig mange, kan vi gøre dem kunsten efter........?

Hilsen Thomas

Jeg går udfra at der arrangeres evt. fælleskørsel til Gavnø.

(udmeldt) ClausX

Re: Gavnø Slot 20. Juni 2004

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 19. mar 2004, 00:27

Hej Thomas og alle andre CCD medlemmer.

Det er CCD's agt at deltage på Gavnø Autojumble som mærkebil klub; det skrev jeg faktisk allerede i sidste udgave af CCD-Nyt. Det kommende nummer af CCD-Nyt (primo april) vil indeholde flere detaljer herom. Men, nu da Thomas er 'tyvstartet', må jeg hellere ile og give jer lidt information om hvad vi planlægger:

Michael Tornkjær er CCD's kontaktperson og I kan tilmelde jer til ham. Michael tager kontakt til Gavnø arrangørerne i god tid for at aftale nærmere om en god plads, hvor alle CCD deltagerne kan samles under klubbens nye bannere.

Vi forventer tillige, at kræftforeningen 'Look Good - Feel Better' vil gentage sidste års succes med et morgen rally-løb, der afsluttes ved Gavnø, hvorefter alle rally deltagerne kører samlet ind på udstillingsområdet. Hvis nogen af jer har lyst til at deltage i dette rally, vil Christian Vinaa gerne forsøge at koordinere, herunder eventuelt foretage en samlet tilmelding til rallyet.

Vi har på nuværende tidspunkt ikke flere oplysninger om arrangementerne end der kan læses på hjemmesiderne www.gavnoe.dk og www.lookgoodfeelbetter.dk , men Michael og Christian får givetvis mere information snarligt.

I kan kontakte Michael på 40 60 90 21 eller tornkjaer@stofanet.dk vedr. deltagelse i Gavnø Autojumble, og Christian Vinaa på ccc@vinaa.dk vedr. 'Look Good - Feel Better' rallyet.

Vi håber at se mange af jer på Gavnø!

Vettehilsen

Claus

Claes

Re: Gavnø Slot 20. Juni 2004

Indlægaf Claes » 19. mar 2004, 09:19

Jeg er i hvert fald klar! Jeg har også været der de sidste par år.. sort 75ér

Tilbage til "Generelt forum"