Passager :-)

Alm. snak
Roald #606

Passager :-)

Indlægaf Roald #606 » 18. dec 2007, 20:13

Hvor mange af jeres passagere har lydt sådan her? 

http://www.youtube.com/watch?v=IQ-9L9cIcwc

Nillerdrengen. #531

Re: Passager :-)

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 18. dec 2007, 21:19

Hvis min passager hylede som hun gjorde, ville jeg tage passagerkatapulten i brug

Niels

Piet

re:Passager :-)

Indlægaf Piet » 18. dec 2007, 21:40

HAhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Det lyder ligesom dengang jeg gav min mor en tur i vetten

Allan#271

Re: Passager :-)

Indlægaf Allan#271 » 18. dec 2007, 22:42

hmm Mon ikke der skal skiftes underhylere efter den tur ? 

Husker stadig første tur i Davids vette ...... Kommer ind i garagen mens David står under liften ,med vetten hænge over sig ifærd med at at skifte forfjedre . David :Nå skal vi tage en tur ? Allan :øhh ja
Vi sætter os ind og kører efter vetten er kommet ned på sutterne igen. 
Bilen når kun lige ud hvor der er fri bane til at sluserne kan bliver lukket op . Gearstangen bliver på det skammeligste ';voldtaget '; for f..... den bil får tæsk når jeg at tænke mens jeg sidder der med et mindre anstreng smil på , og højre foden står som en bue ned i bunden af bilen i håb om at finde en bremse pedal . Kender I det ?

David : Er det ikke skønt ?.... jo for fanden får jeg vist fremstammet mens jeg tænker tilbage på at vetten netop er kommet ned fra liften med nye forfjedre og har han nu husket at montere alle bolte igen , og hvad er de ledniger til der hænger der under rattet ,og svinger i takt med omdrejningerne tager til ?

David RÅBER : ja man skal jo leve livet . Klart nok tænker jeg og ser til min rædsel at Davids køre sko er et par udtrådte bøgeklodser uden hælkappe

Men som i et hvert eventyr endte turen godt . Jeg fik en på opleveren og sat fritsen
David ja han fik afprøvet sine nye fjedre

Tilbage til "Generelt forum"