Afstemning

Alm. snak
LasseG436

Afstemning

Indlægaf LasseG436 » 6. dec 2007, 00:22

Tendensen i afstemningen om reklamer er jo ganske tydelig. Jeg synes dog det kunne være interessant at høre meninger her på forum. Jeg er selv en af dem der har talt for reklamer, dog har jeg stemt imod forslag 2, da der ikke efter min mening skal være reklamer på forsiden, disse bør efter min mening ligge under links

Gæst

Re: Afstemning

Indlægaf Gæst » 6. dec 2007, 00:30

Tendensen ser rigtig ud Lasse,   men der er kun 129 der har stemt   ud af 575 medlemmer, det er ikke mange,   SÅ KOM IGANG MED AFSTEMNINGEN. Vettehilsen Per. 

Gæst

Indlægaf Gæst » 6. dec 2007, 08:20

Vil du høre min mening, så er tendensen en dårlig ide for klubben. Hvis jeg som forretningsmand skulle betale et halvstort beløb, ville jeg jo være intereseret i at så mange som mulig så min annonce eller mit link. Jeg ville, som firma ikke betale så meget for et sted hvor man først skulle side og fedte med et link til en sponserside, for derefter at finde 50 andre link. Det der vil skæppe mest i kassen er tros alt et lille link på forside, - så kan man personlig have noget imod det, men det er fakta. 
Du kan have en sponserside med 30 link til 100 kr eller du kan have et på forsiden til 5000,- + du kunne jo stadig have en linkside.
Idag ser du link og banner alle vegne, selv på DMI har de et lille foroven, og genere det, - nej det tror jeg ikke du synes.

HJN

Indlægaf HJN » 6. dec 2007, 09:56

Jeg synes, at alt som er kommercielt (også medlemmer med egen forretning) skal tillades - gerne på forsiden - men udelukkende mod en eller anden form for betaling til CCD. Så må bestyrelsen tage ansvaret for, at det bliver i et rimeligt omfang. Jeg er egentlig slet ikke bange for, at det skulle tage overhånd - den slags reklamer findes jo allerede overalt i web-miljøet uden det generer os.

Jeg tror ligesom Bjarne, at hvis det ikke bliver på forsiden, er det tvivlsomt om vi kan få ';rigtige'; penge for det.

Mvh/Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Piet

Indlægaf Piet » 6. dec 2007, 15:21

Nu er jeg lidt Inhabil i denne sag, men min personlige mening er at links bør ligge på en side for sig selv, og gerne imod betaling eller sponsorat af klubben.

Som firma vil vi gerne bruge penge på lidt reklame og vi vil også gerne støtte corvette clubben, man skal nok bare ikke tro at træerne gror op i himlen.
Vi betaler allerede et beløb til annoncering i  corvette bladet, så skal der betales for et link på hjemmesiden, men vi bliver også spurgt om vi vil sponsoere gaver til træffene og sposorering af trøjer osv til fek.s sommertræf.

på et tidspunkt må man prioritere, og en banner på hjemmesiden kan meget vel blive på bekostning af annonceringen i bladet.
Måske man skal kigge på en kombineret løsning af sponsorat  som giver  mulighed for at være med flere forskellige steder til en  rimelig pris?

Mvh Piet /FirstMile

Gæst

Indlægaf Gæst » 6. dec 2007, 15:56

Nu er det jo nok også for ikke at gøre det til tordenskjolds  soldater der altid betaler. Det må være muligt at få andre på banen, - dem som vi normalt ikke har som annoncører, dog måske kun bil-relateret.  Vi har i firmaet daglig telefon fra nogen der vil sælge bannere, og det er faktisk alle på nettet der prøver. Vi har dog konsekvent sagt nej til alle former for den slags. 

Derfor skal det være tillokkende for firmaer , at betale og have et på CCD, ellers  er det nok et nejtak. En reklame i CCD NYT er jo heller ikke så meget værd, - den ses jo måske en, to gange af 580 medlemmer, -  som en der ses daglig af mange flere mennesker end dem der er medlemmer, - og så bliver man faktisk tvunget til at se den, hvis den ligger på forsiden.

Derfor mener jeg at en på forsiden er betragtelig dyrere end dem på en linkside.

Bankmand

Indlægaf Bankmand » 6. dec 2007, 15:58

Enig med mange....

Der bør overvejres en pakke løsning som dækker online og bladet, og Annoncerne bør primært lægge på en side for sig selv, MEN syntes det vil være i orden at have et område på forsiden med f.eks 2 annoncer af gange som så skiftede imellem dem der er på ';annoncesiden'; ala vores profil billeder..

/Claus

Gæst

Indlægaf Gæst » 6. dec 2007, 17:05

Demokratiet taler i øjeblikket .....

Martedal

Indlægaf Martedal » 6. dec 2007, 21:06

Jeg synes det er for dåååårligt... 

Næ vel gør jeg ej, hvis klubben kan tjene en skilling på at der ligger reklamer og de reklamer vel og mærke har relevans for medlemmerne, så synes jeg vel egentligt at det er en win/win som han Arne Hvid ville sige.

Medlemmer for info om indkøbsmuligheder, klubben for penge og virksomhederne for kunder.. hvem er det lige der taber..?

Kør løs, prop siden med reklamer, vi mangler stadig en 

Prisaggressiv og dygtig autolakere, glasfiber-mand, et par US dealers der er tillid til, en med corvette tryksager, ja tons og tons, man eller skal sidde og søge efter... Jo mere jo bedre det er min mening 

BTW så kommer lige min egen lille reklame her.

Jeg arbejder for Expert, så hvis i skal bruge en smart pris på en fladskærm, Anlæg, PC OSV, så skriv til min arbejdsemail.
PMA@elbodan.dk  så skal jeg se om medlemmerne, kan få lidt procenter  både i Øst og Vest.. fynboer med hvis i vil køre til Kerteminde 

I skal ikke holde jer tilbage - jeg lever af at sælge 

Martedal Over&Out

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 7. dec 2007, 09:25

Bare der for guds skyld ikke kommer tusinde af popups som på krak.dk, man kan sku snart ikke køre sin mus hen over skærmen, uden at blive tilbudt alverdens skrammel.! 

Men ellers synes jeg da det er en fin måde at skaffe klubben flere penge, hvad har man tænkt sig at alle de penge skal bruges på, er det på helstegt patte ved alle træf??  

/Thomas.. 

Tilbage til "Generelt forum"