Her er et lille glimt af sommeren, Torben i sin bigblock cabriolet, prøvetur i Florida:
video.google.com/videoplay
Sommer i Florida.
-
Re: Sommer i Florida.
Nice... mig os' ha' big block
'Remember to put that speciel stuff in the radiator'
Tænker han på kølervæske? Jeg troede man brugte det over det hele for også at forhindre korresion og ikke bare for at frostsikre...?

'Remember to put that speciel stuff in the radiator'

ja ja Ikke så ringe enda .
hmm ja Ronaldo det der ';stof'; ....hvad er det for noget du taler om David
hmm ja Ronaldo det der ';stof'; ....hvad er det for noget du taler om David

ham som speaker er cubaner, han kender ikke udtrykket for antifreeze, men havde sikkert erfaring for at bilerne kan blive bundfrosne over atlanten, derfor kan frostvæske være nødvendigt.
-
Jeg har desværre ingen videoklip fra vor tur til CA i sommer.
Men én ting er sikkert - sommer i FL eller CA er bedre end her i DK......
Jeg tror heller ikke at ret mange af mexicanerne i CA kender ordet antifreeze.
C3
Men én ting er sikkert - sommer i FL eller CA er bedre end her i DK......

Jeg tror heller ikke at ret mange af mexicanerne i CA kender ordet antifreeze.
C3
Selvfølgelig kender de til ';freeze'; og ';antifreeze'; derovre, læs lige denne her om en pingvin på ferie i Arizona.
A vacationing penguin was driving through Arizona when he noticed the oil pressure light was on. He got out to look and saw oil dripping out of the motor.
The penguin drove to the nearest town and stopped at the first gas station. After dropping the car off, the flightless bird went for a walk around the town.
He saw an ice cream shop and, being an Antarctic creature in Arizona, he decided that something cold would really hit the spot.
The penguin sat down to eat. Having no hands, he made a real mess trying to eat with his flippers.
After finishing the ice cream, he went back to the gas station and asked the mechanic if he had found the problem.
The mechanic looked up from the engine and said: ?It looks like you blew a seal.?
No, no.? the penguin said, wiping his mouth, ?it?s just ice cream.?
Jeg syntes selv den er ret så morsom. mvh Jes
-
Re: re:Sommer i Florida.
LoL ..den var god
Hilsen Kenneth

Hilsen Kenneth
re:Sommer i Florida.
Hej David, ja det bringer gode minder frem...jeg er glad for at du har sparet mig og os fra lyden da jeg skulle skifte gear :o))
Første tur i en corvette nogensinde dejlig fornemmelse at den står i garagen nu.