Surviver kursus hos Allan Holmlund

Alm. snak
Gæst

Surviver kursus hos Allan Holmlund

Indlægaf Gæst » 1. dec 2007, 17:52

Jeg har tidligere lovet, at vende tilbage på dette forum, når jeg har været på Corvette-kursus, så hermed gjort:

Lørdag den 24/11 var jeg sammen med otte andre på surviver kursus hos Allan Holmlund, Dreamfactory. Kurset indeholder er fin kombination af teori/historie samt praktisk gennemgang af hhv en suviver samt en frame-off renoveret C3'er fra hhv 71 og 72.

Allan stod for en virkelig god og engageret gennemgang, hvor han delte rundhåndet ud af egne erfaringer, samt hvad kurser i US har bibragt ham gennem årene. Det at få lov til praktisk at stå med to ';perfekte'; og identiske biler, og se forskellen på originale dele samt renoverings dele stump for stump, giver virkelig én et wake-up call om hvad orginalitet virkelig er, og hvormange faldgrupper der findes. 

Jeg må sige, at jeg som nybegynder indenfor Corvette verdenen, var glad for at jeg tog bil og ikke motorcykel til kurset - jeg havde simpelthen aldrig fået styrthjem på igen efter kurset - så stor blev hovedet med hidtil ukendt viden om bilerne.

Jeg kan kun anbefale nybegyndere og for den sags skyld også øvede, som interessere sig for detaljen i at deltage i Allans eller et lignende kursus. 

Jeg kan godt ærgre mig over, at jeg ikke tog et sådant kusus inden jeg selv investerede 

Henrik 

Tilbage til "Generelt forum"