Hvor skal man meddele, at man er blevet ejer af en Corvette og dermed ikke er passivt medlem længere?
Henrik
Fra passivt til aktivt medlem
re:Fra passivt til aktivt medlem
Hej Nord
Kontakt bestyrelsen du kan finde dem i menuen i venstre side, under kontakt personer.
Mvh
Kim
Re: re:Fra passivt til aktivt medlem
Hej Kim
¨det er hermed gjort. Tak for hjælpen.
mvh
Henrik
¨det er hermed gjort. Tak for hjælpen.
mvh
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
re:Fra passivt til aktivt medlem
Ihhh det var da dejlig tillykke med det.
Kan man så regne med et større angagement fra din side af fremover ???
Hilsen
Bondemanden
Re: re:Fra passivt til aktivt medlem
Hej Bondemand
Jeg forstår ikke dit spørgsmål, da du tidligere har tilkendegivet, at du synes jeg er for aktiv.
mvh
Henrik
Jeg forstår ikke dit spørgsmål, da du tidligere har tilkendegivet, at du synes jeg er for aktiv.
mvh
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
-
Re: Fra passivt til aktivt medlem
Tillykke med anskaffelsen, Henrik.
Helt præcist, er det Allan Madsen (';Medlemsinfo';) i bestyrelsen, som varetager medlems-databasen. Blot send ham en mail med Vettens data, så opdaterer han databasen.
Og til både Bondemanden og Nord: Håber I holder ';drilleriet'; på den godmodige side, ikke sandt?
Vettehilsen
Claus
Helt præcist, er det Allan Madsen (';Medlemsinfo';) i bestyrelsen, som varetager medlems-databasen. Blot send ham en mail med Vettens data, så opdaterer han databasen.
Og til både Bondemanden og Nord: Håber I holder ';drilleriet'; på den godmodige side, ikke sandt?
Vettehilsen
Claus
ClausX
Tak for dit input - jeg sender en mail til Allan.
De bedste hilsner
Henrik
Tak for dit input - jeg sender en mail til Allan.
De bedste hilsner
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
-
Tillykke, tillykke, det er jo et stooooort øjeblik når man bliver ejer af sin første Vette....
Jeg er nysgerrig og det er der sikkert flere der er - har du lyst til at tage et par billeder og skrive lidt tekst omkring projektet, og så maile det til CCD-nyt?

Jeg er nysgerrig og det er der sikkert flere der er - har du lyst til at tage et par billeder og skrive lidt tekst omkring projektet, og så maile det til CCD-nyt?
Hej Jesper
Ja, det er et stort øjeblik, den dag bilen kører hjem. Jeg har købt en restaureret bil - kan ikke skrue selv, desværre. Dermed er der jo ikke så meget at fortælle, som sikkert kan interessere bredt.
De bedste hilsner
Henrik
Ja, det er et stort øjeblik, den dag bilen kører hjem. Jeg har købt en restaureret bil - kan ikke skrue selv, desværre. Dermed er der jo ikke så meget at fortælle, som sikkert kan interessere bredt.
De bedste hilsner
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969