Hjemtransport fra USA

Alm. snak
(udmeldt) C3

Hjemtransport fra USA

Indlægaf (udmeldt) C3 » 17. okt 2007, 20:46

Efter Piets og min opfattelse beviste Svenning endnu en gang at Schumacher er pålidelige og hurtige. Vi hentede 3 biler i Hvidovre idag, og stort set alt var i orden.

Jeg havde dog fået et lille tryk i taget, formentlig fra træbjælken, der bærer den bil der står øverst. Det er dog ikke noget der er værd at brokke sig over.

C3

Piet

re:Hjemtransport fra USA

Indlægaf Piet » 17. okt 2007, 23:33

Absolut en positiv oplevelse, super hurtig og professionel behandling hele vejen igennem. Mustangen blev solg og afhentet på under en time efter den stod hjemme i min indkørsel. Impalaen har konen sat sig hårdt på :) ikke nogen dårlig ting for så akn jeg få corvetten for mig selv :) ikke mere brok over at jeg bygger den om hvert år :))

LasseG436

Re: re:Hjemtransport fra USA

Indlægaf LasseG436 » 18. okt 2007, 00:00

Til dem der ikke kender schumacher er her et link, jeg kan varmt anbefale dem, de giver en SUPER service.

www.schumachercargo.eu

Brugeravatar
Skak

Re: Hjemtransport fra USA

Indlægaf Skak » 21. okt 2007, 17:40

Det var da en god oplevelse.
Vores oplevelse er derværre lidt anderledes. 
Schumacher er ikke så hurtige med vores hjemtranport af en C3 fra Florida.

Hvad gør I for at det kan gå så hurtigt? Det fif vil vi gerne lære.

Hilsen KR

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 21. okt 2007, 19:21

De 3 nævnte biler blev indleveret i Paramount den 27/8, og ankom til Frihavnen den 16/10. Det tog altså ca. 7 uger. Heraf tog US customs vel ca. de første 1½ uge.

Hvis der er indlandstransport kan det forsinke tingene noget.

Ved I om det er indlandstransport, US customs eller hvad det er der forsinker tingene. Hvorlænge har I været undervejs?

C3

Piet

Indlægaf Piet » 21. okt 2007, 19:40

Det er første gang jeg får en bil hjem fra USA så måske vi har været heldige, jeg har nu hørt om andre som har ventet urimeligt længe på deres køretøjer, men ret skal være ret jeg har været 100% tilfredsmed min transport.

Morten29

re:Hjemtransport fra USA

Indlægaf Morten29 » 21. okt 2007, 22:36

Må tilslutte mig Karen&Mortens historie med urimelig lang fragt tid og uendeligt mange datoer som ikke holdt af enten den el. den anden årsag, og da bilen ankom var den skadet/ridset og kun ridsen blev lavet af Svenning og møg beskidt men blev dog også poleret på hans regning.. men det er jo smag og behag. Så de andre biler vi har/får hjem bliver med Bendix transport.

Bankmand

Indlægaf Bankmand » 21. okt 2007, 22:59

Kan 100% tilslutte mig Morten29. Har brugt Bendix de sidste 7 gange og p.t. har de også min 67 Camaro RS i deres varetægt :-).

Ikke én eneste gang har det taget over 2 mdr fra indlevering til deres LA terminal, og man behøves ikke ringe og spørger hvordan det går - da man løbende bliver orienteret via mail hvis der er den mindste afvigelse fra den fra starten opgivet dato.

Forrige gang var der sket lakskade på den ene bil ( som jeg fik leveret på adressen fredag ). Mandag morgen meldte jeg skaden til Tim og mandag middag ringede de fra forsikringen.... OG samme dag stod der en taksator på adressen, OG fredag i samme uge var den takseret til alles tilfredshed - se DET er service ;-)

/Claus

Brugeravatar
Skak

Indlægaf Skak » 21. okt 2007, 23:50

Vi har IKKE fået at vide, hvorfor det tager så lang tid.
Bilen har dog stået på havnen siden starten af måneden.
Og nu har vi fået besked om at det tager en uge mere før bilen kommer afsted.

Grunden til at vi undrer os over at det tager så lang tid, er at vi samtidigt med, købte en Corvette i Californien. 
Den er lovet på havn i Danmark om en uge.
(Den fra CA har længere transport, men er først hjemme. Den bliver transporteret af Bendix!!)

Dette er ikke ment som kritik, vi vil bare gerne have vores bil hjem snart.

Hilsen 
Karen & Morten

Tilbage til "Generelt forum"