fik rullet vetten ud i solkind igår, der er stadig en del arbejde tilbage men det går fremad.
http://www.youtube.com/watch?v=wYQ7mIeQ9Vk
færdig når sæsonen slutter
Re: færdig når sæsonen slutter
nice ...hvad hedder det efterårsmønstring 2007 eller er vi i 2008 ?
fedt!
Altid godt med noget action på dette forum
Altid godt med noget action på dette forum
-
nice Er der kommet 427 sb i, eller hvad er det for en staffering på motorhjelmen?
-
Very nice. Synd at lyden ikke kan gengives ordentligt - for den lyder rigtig godt i virkeligheden.
C3
C3
Ja både farve og lyd er ikke korrekt på videoen :/ nej det er ikke en 427 men en 408 SB bygget på en 350 blok, den lyder temmeligt voldsom i 'real life'
den har mystisk nok en del valvetrain støj selvom det er en hydraulisk rulleknast, så det skal jeg lige have tjekket op på, men den tager gassen som en mis og det hele ser ellers fornuftigt ud, sjovt at bygge en ny type motor (for mig) og det funker.
den har mystisk nok en del valvetrain støj selvom det er en hydraulisk rulleknast, så det skal jeg lige have tjekket op på, men den tager gassen som en mis og det hele ser ellers fornuftigt ud, sjovt at bygge en ny type motor (for mig) og det funker.
-
Hey Piet
Jeg har sagt det før, men ... TOTAL BRUTAL FED LYD ... og pakket ind i den fineste C3'er som jeg har set .. endnu ihvertfald !! .... fint arbejde, jeg glæder mig til at høre den få lidt gas på de danske landeveje [;)]
Hilsen Kenneth
Jeg har sagt det før, men ... TOTAL BRUTAL FED LYD ... og pakket ind i den fineste C3'er som jeg har set .. endnu ihvertfald !! .... fint arbejde, jeg glæder mig til at høre den få lidt gas på de danske landeveje [;)]
Hilsen Kenneth
Wow -ser lovende ud Piet
Glæder mig til at høre og se den i virkeligheden.
Hilsen
Steffen
Glæder mig til at høre og se den i virkeligheden.
Hilsen
Steffen
Hej Piet!
Den ser godt nok lækker, lækker, lækker ud ! WOW Tillykke med det flotte resultat.
mvh Torben
Den ser godt nok lækker, lækker, lækker ud ! WOW Tillykke med det flotte resultat.
mvh Torben