Hej alle
Imorgen aften, lørdag bliver vejret super godt og der er night cruise i Holbæk.
Hvem kommer til det fede træf, hvor der bliver kørt godt rundt i byen. Vi kunne mødes i Holbæk på den store shell tank på Valdamar Sejersvej kl. 18,00 og derefter køre ned i byen til spisning, og se på alle amerikanerbilerne der kører rundt i byen.
Henrik
Holbæk night cruise
Re: Holbæk night cruise
http://www.club-corvette.dk/forum/viewmessages.asp?forumid=1&messageid=21331#21331
-
Hej Allan
kommer du på tanken kl 18,00
Henrik
kommer du på tanken kl 18,00
Henrik
-
Hej Henrik.
Jeg tror slet ikke at vi kan finde det, og hvorfor er det altid kun OS der skal køre så langt
Jeg vil foreslå at I kører en tur ad Strandvejen til Helsingør og får en kop kaffe ved 15 tiden, og så kan i jo vise vej til Holbæk.
Så kan i sgu se hvor langt der er
Hilsen Flemming.
Jeg tror slet ikke at vi kan finde det, og hvorfor er det altid kun OS der skal køre så langt
Jeg vil foreslå at I kører en tur ad Strandvejen til Helsingør og får en kop kaffe ved 15 tiden, og så kan i jo vise vej til Holbæk.
Så kan i sgu se hvor langt der er
Hilsen Flemming.
-
Hej Flemming
Selfølgelig kommer vi det er jo kun en smuttur for OS vi har oplyst din adresse, som vores til Falck og sagt at vi har knækket noget i motoren, så de kører os hjem på en fejebakke (din adresse) ergo ingen benzinregning, så kan vi jo køre til Holbæk bagefter. Husk dit benzinkort mit er blevet væk - vi ses.
[}:)]
Henrik
Selfølgelig kommer vi det er jo kun en smuttur for OS vi har oplyst din adresse, som vores til Falck og sagt at vi har knækket noget i motoren, så de kører os hjem på en fejebakke (din adresse) ergo ingen benzinregning, så kan vi jo køre til Holbæk bagefter. Husk dit benzinkort mit er blevet væk - vi ses.
[}:)]
Henrik

Fantastisk tilslutning til nightcrusing i Holbæk !