Hej,
Min Holley har nr. 6R 4237 B, jeg syntes ikke jeg kan finde noget information på nette, er der en der kan hjælpe mig, med lidt information på min karburator?
Og er det samme speeder kabel, som man bruger på en Rochester?
Min bil er fra 1969
Mvh,
John
Holley karburator
re:Holley karburator
direkte fra internettet via google:
Competition replacement for all Quadra-Jet carbs. on
1965-70327, 350, 402 C.I.D. engs. Mechanical
secondaries, spread bore,double pump, 650 c.f.m., non
emission, divorced choke
Altså en spreadbore Holley, små primære, store sekundære passer på originalmanifolds, speedertræk/kabel burde passe lige over.
Competition replacement for all Quadra-Jet carbs. on
1965-70327, 350, 402 C.I.D. engs. Mechanical
secondaries, spread bore,double pump, 650 c.f.m., non
emission, divorced choke
Altså en spreadbore Holley, små primære, store sekundære passer på originalmanifolds, speedertræk/kabel burde passe lige over.
re:Holley karburator
Tak for det David, så må det være et forkert kabel jeg har på min bil, fordi når jeg trykker speederen i bund, åbner den kun ganske lidt for sekundære karburatorer.
som regel er der lidt justeringsmuligher(den stud som kablet sidder på kan muligvis også sidde flere steder) på beslaget som sidder på karburatoren ellers koster et goodlooking prof beslag $49 dollars hos summit, hvis du evt. kunne tage et digitalbillede af beslag/kabel?
hvis det er den type med det runde kabel
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=CSI%2D610C&N=700+115&autoview=sku

hvis det er den type med det runde kabel
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=CSI%2D610C&N=700+115&autoview=sku
Re: Holley karburator
Jeg kan ikke finde ud af at vedhæfte et billede, mail sendt til dig. Når jeg holder speeder pedalen helt op mod mig selv, er der 2-3 cm wire for meget, kan det passe?
Re: Holley karburator
Hvis du løsner bolten som holder kablet og trækker det tilbage, man kan også løsne bolten på karburatoren og trække beslaget lidt tilbage/justere den tap som forhindre at den går fremad igen.