Forum

Alm. snak
Nillerdrengen. #531

Forum

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 26. aug 2007, 00:44

Jeg sidder her og tænker at dette forum er blevet lidt forvirrende at se på. Det er uoverskueligt. Jeg ved at webmaster forsøger at gøre et godt stykke arbejde, men jeg er bruger af dette forum. Her er de ting jeg godt kunne tænke mig at ændre på denne side.

1 side med generelt forum, 1 side med salg, og 1 side med køb, og ikke mere. Ikke noget med stumpmarked, og lign.
Før var det sådan, at man kunne søge i alle indlæg. Nu kan man kun gå 3 mdr. tilbage
Tekniske spørgsmål burde være under det generelle forum.
Den tråd der sidst er blivet svaret på vil automatisk stå øverst på siden i det forum man kommer ind på.

Bare en mening fra et medlem

Gæst

Nu er det jo ikke

Indlægaf Gæst » 26. aug 2007, 10:46

Nu er det jo ikke sådan at det er for min fornøjelses skyld at det er ændret fra i 'gamle dage'. Der går jo en masse tid med dette, og tid er jo som bekendt en mangelvare.
Jeg modtager rigtig mange mails fra medlemmer ca 5 - 10 pr dag med forslag og henvisning til hvordan det kunne ønskes for at forbedre. Og det forsøger jeg så.

Stumpmarked er indført for at have et sted, uden for meget tekst til smådele.

Køb/salg Annoncer er til større ting med en beskrivelse, samt evt et billede.

Corvette Sælges, siger næsten sig selv. Det er for at få biler adskilt fra resten af annoncer.

Ang. Forums har det været et stort ønske om mange flere funktioner, og et prof. forum, og det har man så fået.

Det er sådan set lidt af en balancegang, nogen vil have det avanceret, - nogle vil ikke. Det kan godt være lidt svært at finde en midte, så alle er tilfreds, men så må man finde der hvor de fleste er. [:$]

Du kan forøvrigt stadig søge i alle indlæg på søgesiden!

david

Re: Forum

Indlægaf david » 28. aug 2007, 00:20

Det er fedt med ny funktionalitet, men jeg savner at de sidste indlæg er listet for både teknisk og generelt forum/samme sted, hvis man svarer på noget som er mere end 7 dage gammelt vil det slet ikke blive vist, hvis man svarer på noget som er 1 måned gammelt eller ønsker at tage en gammel tråd op vil den ikke kunne komme frem i oversigten overhovedet, den kan kun findes med søgning

Gæst

Re: Forum

Indlægaf Gæst » 28. aug 2007, 10:01

Du har ret... har sat dem på igen. Har desuden slette alle dine test, håber ikke det gør noget

Gæst

re:Forum

Indlægaf Gæst » 28. aug 2007, 10:22

Det er bare synd det bliver længere tid om at starte op, og det er Access databasens skyld fordi HELE basen så skal ind i hukommelsen (11 mB), for at kunne gennemse den for sidste indlæg. men det må vi leve med.

Tilbage til "Generelt forum"