Så blev Corvetten Synet Den gik fejlfrit igennem det eneste jeg har lavet var blinklys.
Da den så skulle prisfastsættes hos Skat i Taastrup landede den på 39390 kr. Det er jo i den høje ende hvad der er betalt i det sidste stykke tid, så vidt jeg ved. Det gjorde jeg dem opmærksom på, og de sagde at det betalte andre også. Men hvis jeg havde billigere eksembler ville de sætte prisen efter det.
Derfor er der andre i CCD med en Corvette fra 1971 som har billigere registrering ?
Jeg snupper pladerne først i næste uge så hvis i kan svare inden da, vil det være fint ik. Vidste ikke at de var til at handle med men det er da OK.
Pris på registrering afgift
-
Re: Pris på registrering afgift
Hejsa
Jeg afgiftede min 1972 Cab i februar dette år og betalte 36.195,-. Min bil er en smallblock og uden nogen særlige options, ikke at dette gør den store forskel på en 36 år gammel bil. Min bil står anført på T&S hjemmeside over vurderinger så det kan da ikke være så svært for dem :(
Du skal da ikke betale mere for en ældre bil ? det må være en OM?er fra deres side!
God weekend
Karsten
Jeg afgiftede min 1972 Cab i februar dette år og betalte 36.195,-. Min bil er en smallblock og uden nogen særlige options, ikke at dette gør den store forskel på en 36 år gammel bil. Min bil står anført på T&S hjemmeside over vurderinger så det kan da ikke være så svært for dem :(
Du skal da ikke betale mere for en ældre bil ? det må være en OM?er fra deres side!
God weekend
Karsten
-
Hej Torben
Vi betalte det samme for vores 72'er cab, men ugen efter kom den vurdering som vi havde bedt om fra T&S ( efter mange opringninger og skod svar ! ), og den sagde 36.000 og en sjat, men vi valgte at droppe at prøve at få penge retur, da det var en mildt sagt fesen oplevelse at blive trukket rundt i manegen af T&S.
Men vi fik synet bilen og fik plader på ugen efter påske, det var det vigtige for os
Hilsen Kenneth
Vi betalte det samme for vores 72'er cab, men ugen efter kom den vurdering som vi havde bedt om fra T&S ( efter mange opringninger og skod svar ! ), og den sagde 36.000 og en sjat, men vi valgte at droppe at prøve at få penge retur, da det var en mildt sagt fesen oplevelse at blive trukket rundt i manegen af T&S.
Men vi fik synet bilen og fik plader på ugen efter påske, det var det vigtige for os
Hilsen Kenneth
Efter et hurtigt blik på Skat's hjemmeside, så ligger ca 81 % af alle reg. afgifter på 71'ere imellem 39.255 og 40.125 kr, så det ser ud til at det er 'normen'
Når det så er sagt, så er en, som kun har betalt 27.525 ??, og 4 som har betalt mellem 36.195 og 37.785 kr. Til slut en på 76.425 kr men den er fra 2002, så det var inden veteran reg. afgift.
Du kan prøve at klage, hvis de har sagt at de ville nedsætte prisen, hvis du fandt noget billigere, ja så er en på 27.525 kr. Men hvis de følget trenden, så er der vist ikke noget at gøre !
Mvh Smipe
Når det så er sagt, så er en, som kun har betalt 27.525 ??, og 4 som har betalt mellem 36.195 og 37.785 kr. Til slut en på 76.425 kr men den er fra 2002, så det var inden veteran reg. afgift.
Du kan prøve at klage, hvis de har sagt at de ville nedsætte prisen, hvis du fandt noget billigere, ja så er en på 27.525 kr. Men hvis de følget trenden, så er der vist ikke noget at gøre !
Mvh Smipe
Tak for jeres indlæg, jeg har haft en del bøvl med at komme ind på Skats hjemmesideside, hvor man kan se det, også selv om jeg slår popup fra, så jeg er glad for jeres information.
Fortsat god weekend
Torben [;)]
Fortsat god weekend
Torben [;)]
Jeg har lige betalt 29.000kr for min Corvette cab, smal block fra 69 i Odense.
Hilsen Niels
Hilsen Niels
-
Hej
Tjaa, jeg har lige betalt 35.610 for min 70'er 454 med PB,PS.
Men nemme er ikke.
Hilsen
Tom Nielsen [}:)]
Tjaa, jeg har lige betalt 35.610 for min 70'er 454 med PB,PS.
Men nemme er ikke.
Hilsen
Tom Nielsen [}:)]
De ville ikke ændre på prisen. Men det virker som om de ikke rigtigt har styr på det. På nogle områder er det måske godt det samme.
Men jeg har nu fået mine plader og det er jo det vigtigste.
Så nu har jeg også Matching numbers på min Corvette [;)]
I skal have tak for hjælpen med jeres indlæg
Torben
Men jeg har nu fået mine plader og det er jo det vigtigste.
Så nu har jeg også Matching numbers på min Corvette [;)]
I skal have tak for hjælpen med jeres indlæg
Torben
-
Hej Torben
Tillykke med pladerne
Tillykke med pladerne