Min nye bil indtil videre...

Alm. snak
Gæst

Min nye bil indtil videre...

Indlægaf Gæst » 7. jan 2004, 21:55

Nu varer det ikke længe før min nye 66 Corvette Conv. bliver sendt fra USA. Planen er på mandag og der skal så lægges 14 dage til før den står i KBH. Prisen på fragten er 1400 dollars gennem Schumacher Cargo, dertil kommer havnegebyr på Dkr. 2000,- og evt valgfri forsikring på 1,5% af fors. summen. Det bliver fantastisk spændende at åbne containeren i slutningen af Januar for at se hvad jeg har købt.(Har kun set billeder indtil videre)!!!

Jeg har i samme forbindelse fået lagt en masse stumper i containeren der kommer hjem, og netop det vil jeg måske understrege at der kunne vi i klubben hjælpe hinanden, forstået på den måde at man kunne her på websiden fortælle hvis man evt. skulle have en bil med hjem fra USA og hvis der var plads i Containeren til lidt af det tunge udstyr, det ville være en fordel for begge parter, at hente lidt hjem på fragten men ikke mindst på 25% moms og 10& told for stumper. Min container er fyldt men jeg giver hermed ideen videre. Med en kurs på 5,90 dollar er det ikke utænkeligt at andre skal have en bil hjem, og hvorfor ikke hjælpe hinanden!

Til orientering har jeg købt mange stumper der kommer med hjem hos Ecklers, og min anbefaling er at skriv en liste via deres hjemmeside, print den og fax den til Sharon. Derefter ring hende (op det koster meget lidt efter 19.30) og få bekræftet priser, lev., lagervare m.m. Man undgår misforståelser, lange ventetider m.m. Mine stumper blev leveret i løbet af 48 timer og de var rigtige første gang. Udover det fik jeg hvad der svarer til ca. 31% i rabat, bl. andet på 1 sæt originale sidpipes til US$ 1.999,-

Bare til orientering!

Hilsen Thomas

(udmeldt) C3

Re: Min nye bil indtil videre...

Indlægaf (udmeldt) C3 » 8. jan 2004, 00:08

Det må være ulideligt spændende. Har du ser bilen inden? Ellers lægger det jo et ekstra spændingsmoment til.

Håber at Schumacher leverer til tiden og at det hele går glat. ( Jeg skal jo som nævnt muligvis selv bruge dem ).

C3

Tilbage til "Generelt forum"