Ballerup Superarena afholder et arrangement med superbiler den 8-9 Sep. Både Europæiske og Amerikanske, står der i Bilmagasinet.
Det er udstilling af både nyere og ældre biler.
Er CCD blevet kontaktet?
Hilsen Flemming.
TOP CARS
Re: TOP CARS
Jeg deltager med trackday klubben, som er blevet inviteret til at deltage med ca. 10 biler. Jeg har modtaget det materiale de har sendt til de indbudte, og jeg må sige at de er meget strikse med hvilke biler de vil have med i år. Der skal køres med betalende publikum begge dage, på den aflukkede bane, det skal nok blive rigtigt skægt.
I materialet nævnes også en udstilling for veteran samt US biler et sted på området, men det lader ikke til at CCD er inviteret her?? jvf. træfkalender...?
I materialet nævnes også en udstilling for veteran samt US biler et sted på området, men det lader ikke til at CCD er inviteret her?? jvf. træfkalender...?
Re: TOP CARS
Hej Flemming.
Jeg havde kontakt til ham som står for det sidste år og skulle mail til ham om at vi kunne deltage i år so club Ups det fik jeg aldrig gjort.
Men hvis der er nogle som vil deltage/udstille så kan jeg da prøve at tage kontakt til ham ????????????????????
Kowa
Jeg havde kontakt til ham som står for det sidste år og skulle mail til ham om at vi kunne deltage i år so club Ups det fik jeg aldrig gjort.
Men hvis der er nogle som vil deltage/udstille så kan jeg da prøve at tage kontakt til ham ????????????????????
Kowa