Padborg Park en hel dag [masser af billeder]

Alm. snak
Lars #510

Padborg Park en hel dag [masser af billeder]

Indlægaf Lars #510 » 24. jul 2007, 17:11

Fredag havde jeg og 14 andre lejet Padborg Park en hel dag, hvilket gav masser af track tid og selvfølgelig en masse prygl til Grand Sporten.  Ideen var en 'no bullshit' trackday, men en masse track tid, go mad, og helst ingen buler. En perfekt dag hvor jeg fik kørt masser af omgange i både 'fiaten' og Vetten, fik lært en masse, samt vi fik snakket om og kørt i en masse forskellige biler...

Det kan godt være at vetten ikke bremser og styrer som de andre, men op ad langsiden kommer alle kræfterne til sin ret, bare en skam at en hård opbremsning for enden er en nødvendighed.. 'Punto´n' kørte udover alle forventninger, en sand fornøjelse!

Håber det en dag bliver muligt at lave et CCD arrangement igen, da der tydeligvis var begejstring sidste gang.

Ved godt det hele ikke er vette relateret, men vi er vel bilnørder, de fleste af os. Her er et par billeder fra dagen.

Grand Sport i auktion.

M5 V10, EVO VIII, Subaru WRX STI, Ferrari 348 i pit området

En ægte wannabe har eget hjelm design...

Koblingen ER hård i en F´er, se hvor tynde ben jeg har fået... (super køresko iøvrigt)

Så sku der køres Porsche GT3, fantastisk bil!

Undervurder aldrig en MINI med 220 HK...

450Hk, konen, 2 unger + en labrador....og skræmmende lave omgangstider....

Ferrari 360 Challenge Stradale, AMEN!

95 liter benzin og 1 sæt dæk senere, og smilet sidder der stadig...

Brugeravatar
Finn #105

Re: Padborg Park en hel dag [masser af billeder]

Indlægaf Finn #105 » 24. jul 2007, 18:44

Hej Lars

Du har helt ret: vi er jo alle bilnørder, så selvfølgelig kan vi tåle at se en rap italiener og andre gode sager fra folks garage-gemmer.

I går var jeg ude og trille en tur i min kollegas Morris fra 1934 med rattet i den gale side og 18 HK! Da det gik vildest for sig rullede vi tæt på 34 MPH!!, men heldigvis fik jeg hold på vogntøjet inden det gik galt.

Jeg glæder mig til at se din Ferrari real-life.

Finn

PS: jeg synes jeg kan kende benene, men det er ikke lige dig jeg kommer til at tænke på når jeg ser dem...

Christian #384

Re: Padborg Park en hel dag [masser af billeder]

Indlægaf Christian #384 » 24. jul 2007, 23:43

Hey Lars, godt indlæg, jeg tror de fleste af os kan li' at høre om noget andet end hvad afgiften er osv. en gang imellem :-) Fedt indlæg med gode billeder.

Jeg kunne godt tænke mig at være med i Padborg en dag, selv om den gamle gryde nok ikke kan måle sig med de omgangstider i må have sat med de biler !

Måske en dag i september ???

Christian

Tilbage til "Generelt forum"