rendte med et par ideer i hovedet efter sidste blad.
- efter at have fulgt forummet i en periode, kan jeg se at der masser af klubbens medlemmer der er alvorligt skarpe til corvette rep og så er der en del som jeg der kun lige og lige kan åbne hjelmen. Det ville være superfedt med indlæg i bladet der viste reperationer/restaurering, med how to forklaring og billedserier. Eller som alternativ lagt her på klubbens hjemmeside (eller begge dele)
- en 'sådan vedlige holder du din corvette' artikel serie
- En side med tips&trick hvor medlemmer kunne maile indtil når de har fået en fed og billig lakering, fundet et godt info sted på nettet, fundet billig (og god) olie, haft en køretur på en rute der var rigtig fed, osv
- En billed konkurrence, med en lille præmie til det bedste billed af vetten, kunne vi få en masse fede vettebilleder i bladet
tøes bar lie a vel siét
Martedal
- Der er vel snildt plads til flere ideer under denne
4 Ideer til CCD-Nyt
Re: 4 Ideer til CCD-Nyt
Hej Martedal - Først i denne måned foreslog jeg Bjarne at man lavede en eller anden form for side hvortil vi kunne sende fotos af vore Corvetter.Jeg har i mange år lavet en form for kombinerede fotos med Vetten.Det er helt sjovt at arbejde med sådanne fotos,og det kan blive rigtig flot.Jeg sætter et af mine special fotos ind på min side lige om lidt - - Mange hilsner - Lauge - - - ekstra kommentar - - der er måske en alvorlig hindring,idet en flok fotos mere vil belaste websidens kapaciteter - desværre