Is ved Marielyst

Alm. snak
(udmeldt) Henrik Berg

Is ved Marielyst

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 19. jul 2007, 16:07

Hej

Det var en fed tur til Marielyst. Opsamling i Holbæk, så til Næstved, opsamling der, videre til den gl. bro over den og opsamling, der gik så  turen til Marielyst til en is, masser af V8,ere og en del vetter. Så skal vi have is med ekstra kugler og hele svineriet, men jeg har et stort hul i maven, ingen mad - det gælder også de andre, så først spise så have is. Vi spiser- masser af hygge med de andre, efter maden - så skal vi have is.Pludselig siger Tommy:( manden der har inviteret på is) Vi skal køre kl.21,00 - panik for den lille viser står på 8, den store på 9. Jeg nærmest skriger: Vi skal have is - de andre mumler et og andet - lyder ikke særlig dansk. Tommy tager sig til maven, han er nok bange for om airbagen passer til hans bredrøvet vette.Jeg får presset den lille flok over til ishuset, vi møder den ene efter den anden med kæmpe store is, der er kø 3-5 minutter, de andre mumler igen et eller andet, som mor jeg har ondt i maven, jeg har ikke flere penge, jeg må ikke spise is for min læge, jeg har fået lungebetændelse i højre knæskal, og alle mulige undskyldninger for ikke at skal have is, så jeg siger OK, så dropper vi isen - hvad betyder en is, hvorefter jeg drejer rundt på hælene og begynder at gå tilbage til bilen, mine øjne er hoppet om i nakken, min mund løber i vand ved alle de store is vi ser og jeg har ikke engang været tæt på en. Jo - Tommy det var et godt initiativ du tog - det var kanon hyggeligt, men Tommy jeg sider her til morgen og ryster over hele kroppen har haft mareridt hele natten om is, der ikke vil spises og har voldsomme hedeture har fået 4 indsprøjtninger af natlægen og er nu ved at komme mig igen - 400 km og ingen is, det er sådan nogle ting en mand må leve med. Vi ses til en is  Tommy.

Henrik

(udmeldt) C3

Re: Is ved Marielyst

Indlægaf (udmeldt) C3 » 19. jul 2007, 17:39

Dybt traumatisk!

Sikke en beretning.

Men hvorfor skulle I lige køre 21:00 - og ikke f.eks. 21:15?

C3

Ilse

Re: Is ved Marielyst

Indlægaf Ilse » 20. jul 2007, 14:36

Hej Henrik

det er altid godt med noget til gode, mon ikke vi kan finde en kæmpe is til dig næste gang i er forbi på 'Lysten'

vi vil også sige tak til de fine vetter der kom forbi.

Hilsen Michael & Ilse

Rigtig god sommer  

Tilbage til "Generelt forum"