Jeg venter min corvette hjem fra USA midt i juli, og er ved at forberede toldsyn og alm. syn.Skal man prøve lykken, og blot køre til en synshal og se hvad der sker, eller bør man lægge vejen forbi en mekanikker først og få tjekket bilen grundigt.Jeg bor i Faaborg på Fyn, kan nogle anbefale mig et godt sted at få foretaget toldsyn/alm syn her på fyn.Skal bilen vejes af en autoriseret vejer inden syn?
Niels Liisberg TLF:40853402
toldsyn
Re: toldsyn
Min erfaring er at de efterhånden er meget flinke, når de syner en veteranvette, -men bremser,p-bremse, lys,styre/bærekugler SKAL være i orden. Alt andet synes jeg de går let hen over. På din 69'er skal du ikke lave blink/stoplys om, blot montere et skærmblink(evt. selvklæbende) Ja, du skal have vejeseddel med, max. 24 timer gammel. Kør evt. i synshallen dagen før syn og få lov til at genindhugge stelnummer, da det er 'utilgængeligt' bag venstre baghjul. Ved nogle synssteder skal det hugges direkte i vangen, i Thisted hugges det i en påsvejset plade bag højre forhjul :-D
God fornøjelse
Allan
God fornøjelse
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti