Farlige biler
-
Farlige biler
En lille reminder til os alle om hvor voldsomme vores biler egentlig er og hvor meget man skal passe på. Bemærkede at det var en (svensk indregistreret) C5'er, der var braget ind i den stakkels pige på Strandboulevarden. Godt være de er blandt verdens bedste, men man skal sgu ikke slippe uøvede brugere ind i dem og lade dem køre stærkt inde i byen som det første de gør. Så meget korrigerer de heller ikke for vores fejl. Desværre går det virkelig galt fra tid til anden og det her var et eksempel på det. Be careful!
Re: Farlige biler
Men, men, men han var jo beruset, don't drink and drive!
-
Re: Farlige biler
Det sker jo desværre snart dagligt i alle typer biler, at køre spirituspåvirket burde koste både kørekortet OG bilen, nå man så endda er skyld i en ulykke må det være direkte bag tremmer.
Min mor blev kørt ned af en spiritus påvirket flugbilist for nogle år tilbage, helt tilfældigt så en civil politibil uheldet og fangede synderen, min mor slap med knubs og materielle skader på cykel og tøj, synderen fik 800kr i bøde --
Min mor blev kørt ned af en spiritus påvirket flugbilist for nogle år tilbage, helt tilfældigt så en civil politibil uheldet og fangede synderen, min mor slap med knubs og materielle skader på cykel og tøj, synderen fik 800kr i bøde --