Så kom dagen hvor min 87 LPE blev afleveret hos dens nye (glade) ejer.
Jeg har ikke annonceret bilen nogen steder, men faldt i snak med en intresseret ved træffet i Beder. Bilen har nu fået en ny stolt ejer, og bilen får uden tvivl en go allerdom, med mindre race og mere cruise. Den nye ejer melder sig selvfølgelig ind i CCD.
Humøret får et knæk, når man for sidste gang drejer nøglen tilbage og efterlader det der engang var ens 'et og alt' - efter kæreste og børn forstås.
Håber humøret får en seriøs OPTUR Torsdag omkring middags tid, et sted i midt Tyskland...
Vemodigt farvel
Re: Vemodigt farvel
Hej Lars.
Jeg troede ikke du ville af med din elskede Corvette og slet ikke efter alt det du har lavet på den.?? Så skal der vel plader på den anden.??
/Thomas..
Jeg troede ikke du ville af med din elskede Corvette og slet ikke efter alt det du har lavet på den.?? Så skal der vel plader på den anden.??
/Thomas..
-
Re: Vemodigt farvel
Hej Lars
Jeg forstår dig til fulde, jeg ville godt nok også være ked af at aflevere min egen lille vette. Men for at få projekt Ferrari til at blive til virkelighed, skal der vel lidt likvide midler til? Og bilen er kommet til en, der er meget glad for den OG du fik en god pris og du har jo en mere derhejmme og... og.... og alt i alt, så er det vel den rigtige beslutning på det rigtige tidspunkt?
Jeg håber at du får succes i Tyskland og glæder mig til at høre hvordan det gik.
MVH
POSTMAND
Jeg forstår dig til fulde, jeg ville godt nok også være ked af at aflevere min egen lille vette. Men for at få projekt Ferrari til at blive til virkelighed, skal der vel lidt likvide midler til? Og bilen er kommet til en, der er meget glad for den OG du fik en god pris og du har jo en mere derhejmme og... og.... og alt i alt, så er det vel den rigtige beslutning på det rigtige tidspunkt?
Jeg håber at du får succes i Tyskland og glæder mig til at høre hvordan det gik.
MVH
POSTMAND