Lækre dele

Alm. snak
Gæst

Lækre dele

Indlægaf Gæst » 29. apr 2007, 23:59

Som mange nok ved herinde, har jeg jo det sidste halvanden år gået og renoveret min 69ér Targa. Eftersom jeg har bygget hus det sidste halve år, har der ikke været meget tid til at skrue i vetten.

Nu er jeg så blevet enig med mig selv om at skrue et par dele af igen, for at gøre det perfekte endnu bedre. Eftersom jeg ikke lige har fået taget nogle nærbilleder af disse dele, tillader jeg mig at sætte dem til salg alligevel. Hvis det har interesse så kontakt mig for mere info, billeder og pris.

Disse dele er til salg:

-          4 stk. bremseskiver, brugte men de er blevet renoveret.

-          4 stk. bremsekaliber, renoverede og malet røde, inkl. nye bremsebakker.

-          2 stk. trækaksler (galvaniseret) inkl. 4 stk. u-joints, påmonteret.

-          2 stk. trallingarms (galvaniseret).

-          2 stk. nye strutrods (galvaniseret).  

-          2 stk. brugte fjedre, zinkprimet og pulverlakeret røde.

-          2 stk. upper control arms (galvaniseret) inkl. Bøsninger.

-          2 stk. lower control arms (galvaniseret) inkl. Bøsninger.

-          Front sway bar (zinkprimet og pulverlakeret sort).

Mine kontakt oplysninger står på min profil.

God sommer

Mvh Zean /473

Gæst

Re: Lækre dele

Indlægaf Gæst » 30. apr 2007, 20:11

-          4 stk. bremseskiver. De er brugte, men har for nylig fået drejet lidt af. Nu er de ligesom nye og har aldrig kørt efter renovering. 1000 kr.

-          4 stk. bremsekalibere. De er brugte, men er blevet hovedrenoveret og lakeret røde. 4000 kr.

-          4 stk. bremsebakker. Spritnye. 650 kr.

-          2 stk. trækaksler, brugte men de er blevet slebet og galvaniseret. inkl. 4 stk. nye påsatte u-joints. 1600 kr.  

-          2 stk Trallingarms, galvaniseret og påmonteret bøsninger. 2700 kr.

-          2 stk. Strutrods, spritnye og galvaniserede. 450 kr.

-          2 stk. fjedre, sandblæst, zinkprimet og pulverlakeret sort. 500 kr.

-          2 stk. upper controlarms, galvaniserede og påmonterede bøsninger. 2000 kr.

-          2 stk. lower controlarms, galvaniserede og påmonterede bøsninger. 2000 kr.

-          1 stk. Swaybar front, sandblæst, zinkprimet og pulverlakeret sort. 850 kr.

Alle priser er + porto.

Tilbage til "Generelt forum"