http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=33427
Så kan vi andre godt pakke sammen ... Piet sælg dit projekt..... Rommel du nåede det ikke....
.......NR 1......
-
Re: .......NR 1......
Den er godt nok flot den bil, men hvis du hentyder til beløbet der er brugt på den, så er det jo småpenge, når det kommer til frame off restorations ;) - Spøg til side, så tror jeg nu der er mange herhjemme der bruger den slags penge på sin bil - bl.a. sådan en som Piet, skal nok vare sig for at tælle sammen :) - Men der bliver smidt mange (k)ærlige kroner i de dytter og det bliver der bestemt også 'over there', på trods af at de slipper for den ekstra moms osv. vi skal betale. Således tror jeg, at jeg har kvitteringer på 60.000 dollars fra USA på den jeg har holdende... Ja det er en dyr hobby vi har.
hvis vi endelig skal hænge hinanden ud på vores eget forum......
Så syntes jeg det er sjovere at at 'Danmarks flottest C4' var billigere en 'Danmarks billigste C4', for et par uger siden på Smallblock.
Så syntes jeg det er sjovere at at 'Danmarks flottest C4' var billigere en 'Danmarks billigste C4', for et par uger siden på Smallblock.
Hva Fan Allan jeg troede det var dig der havde skiftet farve .
MVH Dan
MVH Dan
HMMMMM Nåede det ikke ???? jeg har da haft og har stadig Danmarks flotteste corvette mener jeg selv !!!! men hvad jeg mener er jo ikke altid det samme som andre mener og omvendt er det jo ikke sikkert at hvad andre mener er det sammme som jeg mener, Hvis Lysmand mener han sælger Danmarks flotteste og køber mener han har købt Danmarks flotteste så er der minimum to som mener den ER Damarks flotteste og så er de vel lykkelige, at jeg så ikke vil sælge min Danmarks flotteste og dermed ikke får en anden til at mene det samme gør mig ikke ulykkelig, men derimod lykkelig over stadig at have min Danmarks flotteste corvette. Så Piet !! Tør dine øjne og hent stumperne op fra jerncontaineren igen, saml din corvette og kald den Danmarks flotteste (når den altså er samlet) Ham den lille Allan skal ikke sidde og lege overdommer fordi han keder sig, når han engang er færdig med sin egen vil han sikkert mene han har Danmarks Flotteste Corvette, og meninger må man have så mange af som man vil her i vores lille andedam og man må også godt ændre mening uden at blive sat på vand og brød. just my 500 Bucks mvh.ROMMEL En af de 10% som ikke mener at Allans corvette er Danmarks Grimmeste.
Hej Allan kom bare frem igen det er ikke alle der forstår en joke
MVH Dan
MVH Dan