Efter 3.500 uproblematiske kilometer, tilbagelagt siden august 2006, driller den fine bil nu! Skulle lige have været en tur på havnen, men den vil ikke starte. Når jeg drejer nøglen kommer der kun klik-klik-klik ude fra motorrummet. Starteren drejer ikke rundt. I min naivitet troede jeg at der var for lidt strøm på og at jeg måske havde glemt at slukke for lys eller radio efter sidste tur, men det var ikke tilfældet. Og en total uakademisk strømtest (horn, lys, radio) viste da også at der tilsyneladende er masser af strøm. Hmmm...
Nogle bud på hvad der kan være galt? Starter-relæ, starter-motor eller hvad???
så kom første problem med bilen....
-
Re: så kom første problem med bilen....
Hej Michael
Lige præcis det du nu er ude i har jeg også prøvet, og problemet var så banalt at det var til tude over.... løse polsko på batteriet!!!
De bedste hilsner
Sir Thomas #434
Lige præcis det du nu er ude i har jeg også prøvet, og problemet var så banalt at det var til tude over.... løse polsko på batteriet!!!
De bedste hilsner
Sir Thomas #434
Re: så kom første problem med bilen....
lyder som din stel forbindelse ikke er optimal . Har haft lign. problem hvor det var min stel ved batteri . Af med pol skoene og give dem en tur med ståluld og sørg for at starmme dem godt til igen . Anden ting = nyt batteri . husk der bruges mange/flest Ampere til en start og næsten intet til horn m.m.