Er der nogen der er ved at bestille varer hjem fra Ecklers, der kan tage sådan en med hjem til mig?
http://ecklers.com/product.asp?pf_id=A5930&dept_id=1269
Dollaren er jo historisk lav, så mon ikke det klart er billigst at gøre frem for at skrue / rense / renovere mere på den gamle?
Rochester
-
Re: Rochester
Tjo, 1424 kr for en renoveret
Rochester er sandelig overkommeligt. ( Forudsat at det er en 30%'s vare og desværre EXCL. told, moms og fragt ).
Rochester spread bore er min klare favorit blandt karburatorer.
C3
Rochester er sandelig overkommeligt. ( Forudsat at det er en 30%'s vare og desværre EXCL. told, moms og fragt ).
Rochester spread bore er min klare favorit blandt karburatorer.
C3
Hold dig LANGT væk fra de såkaldte renoverede rochesters, been there done that det er simpelthen noget af det værste ubrugelige skrammel jeg nogensinde har købt.
prøv evt at søge på Corvette forum eller på hvad Lars grimsrund siger om dem også.
Nu er du advaret.
prøv evt at søge på Corvette forum eller på hvad Lars grimsrund siger om dem også.
Nu er du advaret.
Hej Claes.
Hvis du skulle være interesseret har jeg en 'ny' rochester fra firmaet SMI induction, det er en stage 2 med lidt ekstra dyser til fin just ,den har el choke og nem justerbar partthrottle, har kørt perfekt på en trimmet 383.
evt. spørgsmål ring 30113903.
ps. check den ud på deres hjemmeside :smicarburetor.com
se under streetperformance - rochester
Hvis du skulle være interesseret har jeg en 'ny' rochester fra firmaet SMI induction, det er en stage 2 med lidt ekstra dyser til fin just ,den har el choke og nem justerbar partthrottle, har kørt perfekt på en trimmet 383.
evt. spørgsmål ring 30113903.
ps. check den ud på deres hjemmeside :smicarburetor.com
se under streetperformance - rochester