Jeg skal giftes med min søde kæreste her til sommer (den 21/7 2007) og vil gerne give ham en lille 'gave',
som han længe har drømt om. Nemlig en køretur i en Corvette...
Han har i mange år fablet om, at han ønskede sig en rød Corvette Stingray fra ca 1971. Har undersøgt meget
omkring anskaffelse oav, men har opgivet det lidt og købt en motorcykel istedet for, og ment at americaner
bilen måtte desværre vente til han blev gammel!.
Jeg synes jo det er lidt syndt for ham... så jeg har en plan der går ud på, at han på vores bryllupsdag skal bringes
til kirken i en flot rød corvette. Jeg ved ikke præcis endnu, hvor han kommer til at befinde sig inden vi skal giftes,
men det bliver i en af disse 3 byer: Grevinge (v/holbæk), Skibby eller Frederiksund. Og der vil han så skulle
hentes og så køres til Sankt Jørgensbjerg Kirke i Roskilde (den der ligger ved havnen) og være der ca kl. 13.30.
Det er meningen, at det skal være en overraskelse til ham, at han får turen som en slags morgengave.
Han vil så få at vide, at der skal ske noget kl. xx, og at han bare skal afvente hvad der sker eller noget i den stil.
Tror du, der er nogen fra Corvette klubben, der kunne tænke sig at hjælpe mig med at overraske ham med dette?
Og som har en bil magen til den, han går og drømmer om? Du ved nok mere end mig, om hvad det er for en bil!!!
Jeg giver selvfølgelig benzinpenge og noget for ulejligheden. Men det vil være med største hjælp overhoved,
da jeg ikke kender nogen med denne type bil.
Håber du vil give dig tid til at hjælpe mig. Glæder mig til at høre fra dig eller et andet medlem.
Med venlig hilsen / kind regards
Dorthe Kornerup
Mobil 26 71 79 91
Bryllupskørsel