Indlægaf Piet » 22. mar 2007, 01:21
Tjoo min bil er ved at blive samlet, stort set alt er skiftet ud i den igen, det var dog mindre heldigt at den nymalede bil stod på 4bukke som besluttede at vælte med knuste skærme tilfølge!!
nok ikke nogen forårsmønstring til mig.
men ud over det så er jeg ved at bygge en ny 408 motor, alukøler, elektrisk vandpumpe, benzinpumpe og elblæsere, interiør er skiftet, der kommer originale sidepipecovers på med Stahl headers og pipes som lige har været en tur forbi jet hot coating, det meste af undervognen/motorrummet ratstamme osv osv er blevet forchromet selv cap stativet er blevet forchromet der kommer også en sort stofkaleche på, jeg har købt nye stole som er blevet betrukket med læder i 2 farver og fået broderet corvette flaget ind i nakkestøtterne, bilen er som sagt omlakeret og jeg har ryddet helt op i motorrummet, monterer nyt tandstangsstyring der er 20' billet industries fælge på vej og alt glas bliver skiftet, der kommer nye styrtbøjler på med bue over hver sæderyg. osv osv har et sæt nye instrumenter liggende , men ved ikke helt om om jeg vil have dem i, syntes ikke hvid bund passer så godt til rødt interiør.
Sidst men ikke mindst de gamle grimme Opel baglygter er blevet skæret ud og nye originale er sat i . så nu må du finde noget nyt at drille mig med Christian.
håber at kunne vise bilen frem inden efterårsmønstringen :)
iøvrigt bliver den nye motor forhåbentligt temmeligt nasty at høre på med Comp Cams nye Thumpr roller cam